VEH_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Konami har børstet støvet av en av sine gamle plattformhelter. Les hele saken Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 WOHOOOO! En av seriene jeg virkelig ønsket tilbake. Oi, nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Yes!! Og jeg som til og med har rocket knight avatar! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har aldri prøvd Rocket Knight før, men dette er definitivt noe jeg kommer til å følge med på. Fargerike 2D-spill gir meg en god følelse i magen. Lenke til kommentar
HomoPanda Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 WOAH! Dette spillet hadde jeg helt glemt. Jeg og naboen spilte dette i utallige timer på sega, fikk skikkelig nostalgiflashbacks av å høre igjen musikken og lydene fra http://www.youtube.com/watch?v=I30Zqtrl9S4 Om det nye spillet kommer til å være like kult som (min barnehjerne husker) Rocket Knight Adventures er så blir dette bra. Hadde vært interessant å se hvor mange timer naboen og jeg har brukt på å spille Sega, men jeg er glad det ikke finnes noen som holder statistikk over livet mitt... Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kult! Jeg liker denne trenden. De har vel kanskje innsett at 2D forsatt selger. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) JAAA!! Dream come true! elsker dette spillet(RKA), har en enorm sjarm og musikken er episk! dette blir et kjøp på dagen! edit: råder alle som har tid til å sjekke ut Endret 6. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Egentlig.. Etter å ha sett skjermbildene fra det nye - http://www.1up.com/do/slideshow?pager.offset=1&cId=3172386 - så ser det ut som brettene er tatt fra en dårlig Donkey-Kong oppfølger! Brettene i det opprinnelige RKA var jo typisk japanske skoger, solnedganger osv.. Menmen, blir vel litt forskjellige varierte terrenger får vi håpe! Endret 7. oktober 2009 av Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå