Yozansen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Heisann, noe har egentlig gått meg hus forbi her... Vi kan holde ett treff for å spille litt igjen søndag 11 Oktober ser jeg, hehe. Ettersom vi heller kan hoppe over til Tekken 6 når dette kommer kan vi heller satse på å holde ranking turneringer fra dette er released! Av tidsperspektiv kan jeg hittil tenke meg fra rundt 10.00 - 22.00 (altså åpning og stenging av dører) Eventuelle turneringer, kommer til å bli på ett brukbart tidspunkt guesstimate er rundt 12.00-13.00 non stop til det er ferdig(med unntak av semis-finals) Regler og slikt kommer også til å bli tatt seg av. Får å gi ranking battles en mer liga følelse som det skal være, kommer en komplett liste med datoer etterhvert. Det vil også komme mer informasjon om f.eks. hvis det skal bli inngangspenger(dette har med regler om vi skal ha money matches / money turnering og at jeg synes sikkert jeg fortjener en grandis ) Det kan hende det tar litt tid.... Siden jeg er latterlig dårlig på å skrive sånn her greier. Hva skjer? Masse casual matches ! ^^ Om noen har noen money matches med god hype så er nok dette en gylden mulighet ^^ Kanskje noen grudge matcher? Er det noen matcher dere følte dere ikke fikk sett på Desucon(dette må dere gjerne poste etter desucon) Så kan vi jo ta dette da. En liten money turnering til i f.eks. spill som SFIV, T5: DR, Blaz Blue må dere si ifra hvis dere er interesserte i. Jeg kommer nok til å bruke dette emnet litt til informasjon, akkuratt nå så er det for å si ifra og lurte på om det var interessant. De som har problemer men alikevel finner fram til Alexander Kiellands Plass, så er jeg å nå på 46 96 66 46. (Jeg er ikke kjent i Oslo by) Finner du bygningen men ikke KANDU ringeklokka, kan du også ringe meg. Håper en del av dere har tid til å møte opp og prøve seg litt! De fleste setups hittil er nok PS3 Hvor ligger Akersbakken 12? Akersbakken 12 ligger ved Alexander Kiellands Plass, det finnes parkering(dog ikke gratis hele tiden) på andre siden av lokalene. En måte å komme seg hit er; Buss 54 mot Kjelsås stasjon o/Uelands(Fra: Jernbanetorget (foran Oslo S)) eller Buss 37 mot Nydalen T. Rød = Lokale Grønn = Parkering På søndager er det gratis parkering BRING IT ON! Regler for turneringene RBN Tournament Rules Regler på treffet: Ingen ekstrem mengde av alkohol. Altså, jeg skal ikke nekte deg å ta en øl eller to, men ser jeg deg komme inne med en kasse øl / pose full av spritflasker så er jeg nødt til å be deg gå. ABSOLUTT all slåssing foregå virtuellt på skermene satt opp(også har jeg lagt på meg så utrolig så jeg er ikke i form lenger ) Litt dritt slenging før kampen er da lov^^ Respekter de andre på treffet, oppfør deg og rydd opp etter deg. Godt humør and ready to kick som ass ^^ Så håper jeg at stemningen skal være på topp alikevel. Noen regler kan hende kommer etterhvert altså. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Bare en liten oppdatering på hva som skjer her ^^ Planlagte treff: Søndag 2. Mai Avlyst! http://xgs-gaming.com/forum.php?showforum=posts&c=14&t=92&post_page=1 (se bort fra at det står "newcomers turnering", har blitt noen forandringer og er nå åpent for absolutt alle) Dørene åpner klokken 11.00 og turneringsstart blir ca. klokken 13.00. edit: pga. en feil med og holde av lokalene fra KANDU sin side ble dette avlyst. Om noen møtte møtte opp uten og finne noen så beklager vi dette :\ Neste treff (9. Mai) har vi dobbeltsjekket at vi har lokalene, så det skjer garantert! =) Søndag 9. Mai starter vi opp med vanlige ranking battles i SSFIV og fortsetter med Tekken 6 sesongen. Det vil bli månedlige turneringer og sannsynligvis noen casual-treff og special events innimellom. http://xgs-gaming.com/forum.php?showforum=posts&c=14&t=96 Vi bruker fremdeles KANDU sine lokaler i Akersbakken 12 som Nuke beskriver i første post Dørene åpner 12:00 Turneringene starter ca. 14:00 Andre ting som skjer: Det jobbes også med en ny hjemmeside for Ranking Battles Norway, med blandt annet en ladder for Tekken 6 og Street Fighter IV. Foreløpig er den og finne på http://xgs-gaming.com/index.php men kommer til og bli flytta til rankingbattles.no etterhert som den blir ferdigutvikla. Ladderen vil om kort tid starte en ny runde, oppdatert med Super Street Fighter IV og oppdart poengsystem. Generell info: Generelle regler for treffene Regler for spillene. Det koster 50kr for og delta på turneringene eller 100kr for medlemskap (øker til 300 neste år fordi vi ønsker og satse litt mer på blandt annet bedre arrament og fetere premier). Noen goder som kommer av medlemskap hos RBN:Fri adgang og inngang i turneringer på alle våre jevnlige "battles". Alle medlemmer vil også være underordnet medlemmer av KANDU. Muligheten til å møte likesinnede og øke sitt eget nivå innenfor vår sjanger. Dersom om noen skulle ønske å holde en "casual" eller sin egen turnering vil dette være mulig igjennom RBN og bruk av RBN sitt utstyr og lokale. Eventuellt en egen turnering på vår turneringsdag. Og må bare legge til at alle fightingspill interesserte er velkommen, uansett om du er nybegynner eller dreven. Og det er masse lære av og møte andre face-to-face. SSFIV og Tekken 6 er hovedspillene nå, men vi er også åpne for og spille andre spill i sjangeren også (andre gjengangere på treffene våre er BlazBlue, SF2(HD Remix), SF3: 3rd Strike og Guilty Gear). Alle som pleier og delta er utrolig hyggelige og vi håper at flere har lyst til og delta (eller bare komme for og sjekke ut miljøet og/eller spille casuals) =) Endret 3. mai 2010 av Kuma Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Resultater fra dagens turnering: SSFIV 1. Neasala (Abel) 2. Dr. Tran (Balrog) 3. Taaj (Rose) 4. Bliredd 5. Holdbrillanj/Bajas Tekken 6 1. Hugs 2. Infamous 3. Kram 4. Enigma 5. Whim/Duppsko Satser på og få dato for neste turnering om ikke alt for lenge, sannsynligvis blir det i Juni. Endret 10. mai 2010 av Kuma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå