Mountainhome Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei, jeg har begynt å spille 1701 igjen men har mista grepet på økonomien. Noen som kan gi meg tips, slik at jeg får en økende/stabil bra økonomi? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bruk mindre enn du tjener. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Bruk mindre enn du tjener. det er det jeg ikke får helt til, åssen ser jeg det? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Bruk mindre enn du tjener. det er det jeg ikke får helt til, åssen ser jeg det? Må innrømme at det er lenge siden jeg spilte Anno 1701 (går mest i Anno 1404 nå, gitt) men mener at du også der kan se økonomien via minimap'en på skjermen. Uansett - bygg en god del hus og oppgrader de MANUELT slik at du ikke plutselig sitter med en gjeng bortskjemte Citizens/Patricians som krever mer enn du klarer å produsere. Produser lukrative varer i fleng (sjekk hva du får mye for hos "kjøpmannen") og selg til ham. Deretter bygger du ENNÅ flere hus osv osv... Anbefaler Anno1404 dersom du ikke har prøvd det allerede. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 hva er forsjell på 1701 og 1404 da? sånn sett. og hvordan oppgraderer jeg manuelt? mener du en og en da? eller den knappen som gir dem resurser til å oppgradere? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hva er forsjell på 1701 og 1404 da? sånn sett. og hvordan oppgraderer jeg manuelt? mener du en og en da? eller den knappen som gir dem resurser til å oppgradere? Forskjellen ligger vel i at Anno1404 har en ennå mer avansert produksjonslinje - og veldig mye bedre grafikk. Jeg mener: Oppgraderer ett og ett hus om gangen inntil man får tilgang til nye produkter. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 hva er forsjell på 1701 og 1404 da? sånn sett. og hvordan oppgraderer jeg manuelt? mener du en og en da? eller den knappen som gir dem resurser til å oppgradere? Forskjellen ligger vel i at Anno1404 har en ennå mer avansert produksjonslinje - og veldig mye bedre grafikk. Jeg mener: Oppgraderer ett og ett hus om gangen inntil man får tilgang til nye produkter. åssen oppgraderer jeg 1 og 1 da? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hva er forsjell på 1701 og 1404 da? sånn sett. og hvordan oppgraderer jeg manuelt? mener du en og en da? eller den knappen som gir dem resurser til å oppgradere? Forskjellen ligger vel i at Anno1404 har en ennå mer avansert produksjonslinje - og veldig mye bedre grafikk. Jeg mener: Oppgraderer ett og ett hus om gangen inntil man får tilgang til nye produkter. åssen oppgraderer jeg 1 og 1 da? Mener at det også i 1701 var å klikke på "Market Place" og velge "Ascencion Rights" (??). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå