VEH_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er nå offisielt bekreftet at Warren Spector jobber med et Mikke Mus-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde det ikke vært for at et storslagent Mikke-spill høres vannvittig fett ut, så kunne jeg kanskje latt være å påpeke at episk ikke er en direkte oversettelse av epic. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er da en helt grei oversettelse.. epic = adj. episk, storslått, enorm Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Plagsomt at det er (kun) til Wii, var så digg med det gamle Mikke spillet til super nintendo, har lyst å spille dette også! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Husker jeg så de bildene for en god stund siden, spennende Hva slags type spill tror dere det blir? Hva om det hadde vært en 2d platformer flotte tegnigner:P? Endret 6. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg som håpet på Xbox 360 og PS3. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette spillet ser jo sykt kult ut. Synd det bare kommer til Wii. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://www.strategyinformer.com/news/5740/disneys-epic-mickey-not-wii-exclusive Disney ønsker vel å kapitalisere på dette i en så stor grad som mulig. Hvis jeg kan få dette til PC, 360 eller PS3 er det et dag èn kjøp. Har lyst til å lære mer om de 'glemte' karakterene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Meh da blir det sikkert ikke noe wii versjon på meg i så fall, dem stiller jo som regel svakest ut når det er multiplatform. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nå spørs det jo om hvor aktivt Wii-moten skal brukes i spillet, 1up.com f.eks spekulerer bl.a. i om ikke kun PS3 vil være en sannsynlig medkonsoll til dette spillet, da deres fremtidige stav har mer til felles med Wii-moten (som etter det jeg har skjønt skal brukes i spillet) enn Xbox 360's "Messias" Natal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå