wil Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg sitter å tenker litt. før i dag så sletta jeg to prog, så tilfeldigvis så jeg i windowssystem32 mappa å der fant jeg $winnt$.ini fila, dvs. en slags tekstfil, som ligger der, husker ikke om den fila ble oppretta når jeg installerte et program eller om den var innebyggd i installasjonen til Windows, så jeg regna med at den hadde plassert seg der når jeg installerte shockwave leste det skjønner dere, men så kom jeg til å tenke på at når jeg sjekka et par andre pc`er i huset med nesten ingen andre prog på så var $winnt$.ini fila der også. merkelig tenkte jeg. så nå spør jeg her trenger jeg denne filen, den lå som sagt i C:windowssystem32 der lå fila som da heter $winnt$ grunnen til at jeg egentlig sletta denne filen var fordi at jeg hørte at hvis jeg hadde wint.exe inne på maskina så sleit jeg, det har jeg erfart på en annen pc også, men jeg vet at denne fila kommer bare ved installasjon av fildelingsprogram. Så trenger jeg denne filen eller ikke? er den viktig for systemet mitt? Håper på mange svar. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 If it aint broken, dont fix it Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 eeeeeh, det er jo det jeg ikke vet, om jeg trenger den eller ikke, ser ikke ut som om den spør etter den, å det kommer hverken feilmelding under oppstart eller avslutting av Windows, men måtte bare spørre her for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har også den filen. Datoen passer godt for sist jeg formaterte og la in WinXP på nytt. I tillegg ser innholdet ut som XP sin huskeliste for seg selv... Den ser ikke akkurat skummelt ut og den tar 261 bytes plass i seg selv. Jeg ville latt den ligge. En kristisk gjennomgang av den katalogen tror jeg blir tidkrevende, men lykke til hvis det er det som er prosjektet... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg tok en titt innom mappen og fant ikke den filen du refererer til... Siden det er en *.ini fil ville jeg lat den ligge. Noen jeg ikke skjønner er hvorfor alle skal prøve å fikse eller ett eller annet selv om alt fungerer fint som det er.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 er bare sånn noen er veit du. jeg liker å forske ut ting på min pc. det er sånn man lærer. man lærer av sine feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå