mcgroven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Enda et spill kan bli film. Les hele saken Lenke til kommentar
Simpsons_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 kommer sikkert til å bli en bra film Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vel, endelig har du ihvertfall en spillserie som kan fungere godt på sølvskjermen. Lenke til kommentar
Marwlarw Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Blandt ryktene og og sannhetene om hvordan Halo, Bioshock og Spore blir filmer er jeg faktisk glad CoD tenkes på skjermen. Det som er litt rart er at historien i spillet er en slags hybrid mellom en deltaforce-film med alles Chuck Norris i hovedrollen og en Ridley Scott-aktig krigsfilm. Da kommer spørsmålet opp om filmen skal baseres på historien i spillene eller være en egen story. Er det en ny story er vel Call of Duty-navnet bare der for å selge flere kinobiletter. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Slik som Activision har begynt å oppføre seg de siste månedene stiller jeg meg ytterst skeptisk. Call of Duty (især Modern Warfare-delene) har mye potensiale på lerretet, men jeg tror ikke en eventuell filmatisering vil gjøre spillet rettferd. Kinobillettene kunne sikkert blitt en 10-15,- dyrere fordi Kotick mener filmskaperene fortjener det. Jeg stiller meg på sidelinjen inntil videre. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Om Infinity Ward egne forfattere kan skrape sammen noe så kanskje det kan bli interessant å se. Om Hollywood selv vil prøve på noe så har jeg liten interesse. Absolutt alt er likt. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Normalt er eg svært skeptisk til filmatisering av spel, men denne gongen er all tvil feia til side: Denne filmen blir ein katastrofe. Det einaste håpet må vere at filmskaparane forkastar alt som har med spela å gjere, og berre nyttar namnet for å tene pengar. Ein treng ikkje å sjå lenger enn til traileren i artikkelen for å forstå kvifor. Trekkje inn Bibel-historier i eit spel som handlar om amerikanske og britiske soldatar i kamp mot russarar og muslimar? Spele på ideen om at Amerika står i fare for å bli invadert av onde krefter? Kvalmt. For ordens skuld: Eg likte Call of Duty 4, men der var handlinga langt meir utydeleg. Lenge var eg faktisk i tvil om spelet glorifiserte eller kritiserte krigen mot terror. I oppfølgjaren er det heilt openbert at det er det første. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Traileren i artikkelen er til spillet. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 tweet fra robert bowling igår: "First round of meetings in Paris wrapped. Grabbing lunch with Xavier Gens, director of the Hitman film while in town. Talking game films." Kilde mulig det har sammenheng med disse ryktene? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg leste nyhetene hos 1up.com i går. Jeg er vanligvis utrolig skeptisk til slike filmatiseringer, og jeg kan ikke si at jeg ble mer overbevist når jeg leste at Hitman regissøren skal stå bak, så dette er jeg sikker på kommer til å bli et mageplask for alle andre enn blod-fans. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 "Der terrorister har vært skikkelig slemme". Haha, elsker dere. ^_^ Jeg har ærlig talt ikke spesielt stor tro på at en CoD-film kan bli noe særlig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde forøvrig vært morsomt å sett Call of Duty satt opp som et teaterstykke. Lenke til kommentar
larsen14 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 kult håper at den kommer på kino:P Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er skeptisk til dette, men de er velkomne til å prøve. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Modern Warfare spillene kunne jo faktisk fungert rimelig godt som en Michael Bay actionfilm med karakterene fra spillene, men om de skulle mot all formodning skulle ønske å lage en en film basert på historien i spillene kommer jeg til å gjemme meg i snøras-hula mi. Det kan bli stygt. Ikke det at den actionfylte og veldig godt timede historien ikke kunne egnet seg godt på det store lerretet, men det krever sin mann å få til slikt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå