mobilen.no Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 I dag slipper Microsoft omsider den revitaliserte versjonen av Windows Mobile Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 "Nå er den her, og samtidig presenterte Samsung og HTC hele seks nye Windows-mobiler." Har dere noen link til disse? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Herlig,gleder meg til Htc HD 2 og nye M´softwaret 6.5. Htc HD var en skuffelse i forhold til iPhone,dog har jeg på følelsen at Htc HD 2 og nye M´Softwaret tar kraftig innpå iPhone 3G S som jeg har nå..og har lyst på Nokia N900 også,blir spennende høst og vinter dette her,nå begynner vi virkelig å snakke brukervennlige internet Smartphones!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvilken modeller kan WM 6.5. legges inn på? Jeg har en HTC Touch PRo... Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 "Nå er den her, og samtidig presenterte Samsung og HTC hele seks nye Windows-mobiler." Har dere noen link til disse? Hei, ny sak med alle telefoner som støttes er under utarbeidelse, og skal komme i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kanskje litt viktig å nevne at endel av skjermbildene i denne artikkelen faktisk viser HTC TouchFlo eller kanskje til og med HTC Sense UI, og ikke er noe som nødvendigvis kommer med Windows Mobile 6.5, men kun HTC-telefoner. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 "Nå er den her, og samtidig presenterte Samsung og HTC hele seks nye Windows-mobiler." Har dere noen link til disse? Sjekk denne: http://www.mobilen.no/wip4/her-alle-windows-6-5-mobilene/d.epl?id=41016 Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvilken modeller kan WM 6.5. legges inn på? Jeg har en HTC Touch PRo... Hei! I teorien kan den legges på Touch Pro, men det blir ikke utviklet noen ROM fra HTCs side. De eneste modellene de vil oppgradere er Diamond 2 og Touch Pro 2. Kanskje litt viktig å nevne at endel av skjermbildene i denne artikkelen faktisk viser HTC TouchFlo eller kanskje til og med HTC Sense UI, og ikke er noe som nødvendigvis kommer med Windows Mobile 6.5, men kun HTC-telefoner. Skjermbildene er alle fra Windows 6.5, med unntak av den venstre skjermdumpen i første bilde. Denne er fra HTCs TouchFlo. På Windows-mobiler uten TouchFlo dukker det opp en listemeny med oversikt over innkommende meldinger , avtaler osv. Espen "Nå er den her, og samtidig presenterte Samsung og HTC hele seks nye Windows-mobiler." Har dere noen link til disse? Hei, ny sak med alle telefoner som støttes er under utarbeidelse, og skal komme i løpet av dagen. Du finner den her: http://www.mobilen.no/wip4/her-alle-windows-6-5-mobilene/d.epl?id=41016 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som har lest noe om oppgraderings-politikk til 6.5 for eksisterende telefoner? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hei jeg har en htc magic , går det og oppgrad den til 6,5. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hei jeg har en htc magic , går det og oppgrad den til 6,5. Magic kjører Android, så den vil du ikke kunne oppgradere til 6.5, men du skal kunne oppgradere den med Sense, som er HTCs nye brukergrensesnitt som også finnes på deres WM 6.5-mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg