anonym11114 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det noen som kan anbefale meg noen bra sandkasse spill? Har allerede GTA IV, Far Cry 2, Fallout 3 og Prototype. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Infamous? eneste jeg kommer på nå i farta Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 GTA: San Andreas og Saints Row 1/2. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Infamous? eneste jeg kommer på nå i farta Har rundet inFAMOUS og, men det er jo en PS3 eksklusiv. Må lette jeg etter spill til PC. GTA: San Andreas og Saints Row 1/2. Spill av denne generasjonen. Uansett, jeg har et inntrykk av at Saints Row 2 ikke har noe særlig handling, kun meningsløs dreping? Lenke til kommentar
Jocca Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Assassins Creed kanskje? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Infamous? eneste jeg kommer på nå i farta Har rundet inFAMOUS og, men det er jo en PS3 eksklusiv. Må lette jeg etter spill til PC. Oi, sorry, la ikke merke til at det var i PC delen av forumet Hvis du vil ha sandbox for alle penga er vel Mount&Blade et godt alternativ. Dog grafikken ikke er så veldig mye å skryte av nå til dags, så er det nok av mods til å gjøre det både penere og bedre enn standard versjonen. Endret 6. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Morrowind og Oblivion? Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Assassins Creed har jeg.. To eksemplarer av faktisk Hva er mount & blade? Og hva er morrowind og oblivion? Endret 6. oktober 2009 av Joikamed Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mercenaries 2. Morrowind og Oblivion er vell tidligere spill fra utviklerne av Fallout 3. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 red faction guerilla går vel så å si under sandbox Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 S.T.A.L.K.E.R og Gun går vel også under sandbox? Hva med Risen eller Gothic 3? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Her er noen kjappe links, så kan du dømme selv Oblivion Råder deg til å sjekke de ut litt nærmere enn å bare se på gameplay videoer edit: det gjelder vel forsåvidt de fleste av forslagene her Endret 6. oktober 2009 av Leaf Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Mount & blade så litt kult ut. Er det multiplayer eller? Uansett, jeg har ikke sansen for MMORPGs.. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skal komme ut tillegspakke kalt Warbands senere i år med multiplayer. Vet ikke om den er utsatt eller noe da :unsure: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 EVE online er på mange måter en sandkasseMMO hvis det frister. Aberet er at det er noen veldig slemme unger i noen deler av sandkassa - men hvis du først håndterer det på en grei måte er det et fint spill... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mount & blade så litt kult ut. Er det multiplayer eller? Uansett, jeg har ikke sansen for MMORPGs.. Mount & Blade er et spill jeg virkelig anbefaler, prøv demoen. Akratt samme som hovedspillet bare med level sperre. Finnes MANGE mods til M&B så du får 10 spill i en pakke god natt Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Mount & blade så litt kult ut. Er det multiplayer eller? Uansett, jeg har ikke sansen for MMORPGs.. Mount & Blade er et spill jeg virkelig anbefaler, prøv demoen. Akratt samme som hovedspillet bare med level sperre. Finnes MANGE mods til M&B så du får 10 spill i en pakke god natt Er det Multiplayer? Endret 6. oktober 2009 av Joikamed Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nei, er ikke multiplayer i M&B. Men det skal komme en tilleggspakke hvor det er multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå