Vegar Jansen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En skjerm er ikke bare en skjerm. Her får du litt hjelp til å plukke ut den rette for deg. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjøp på nett, da sikrer du deg for pixelfeil!!! Syykt irriterende Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 La meg først applaudere denne artikkelen. Dere beviser her at dere har fullverdig kompetanse og en utrolig god evne til å formidle innholdet på en lettforstålig, men omfattende måte. Rett og slett forbilledlig. Dere er innom de aller fleste aktuelle punktene, men jeg skulle gjerne likt å sett litt mer refleksjoner over hva som vi vet vil forbedre seg i fremtiden og -når- det altså er lurest å investere i ny skjerm. Et bilde som viser størrelsesforskjellen fra 17 til 24 tommer hadde også vært ypperlig (samt en tilsvarende for oppløsning). Fortsett det gode arbeidet! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei. Kunne dere ha funnet frem til noen skjermer som gir best kr/" ratio ? Er på jakt etter en 24" 16:10, til bruk med kontorprogrammer. Jeg er meget prisbevist, og har ikke store ytelsesbehov. Er f.eks. http://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/L24W2/fujitsu-siemens-24-lcd-skjerm et godt kjøp? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei. Kunne dere ha funnet frem til noen skjermer som gir best kr/" ratio ? Er på jakt etter en 24" 16:10, til bruk med kontorprogrammer. Jeg er meget prisbevist, og har ikke store ytelsesbehov. Er f.eks. http://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/L24W2/fujitsu-siemens-24-lcd-skjerm et godt kjøp? På forhånd takk. Heisann, se gjerne saken vår "Her får du PC-skjermen billigst" og bruk gjerne prissøket vårt for å finne gode, rimelige skjermer. I motsetning til mange andre prissøk har vi nemlig også med priser fra Elkjøp og Expert. Det var dagens selvskryt :-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hvordan er de billige pixmania skjermene på 24 tommer.som feks ASUS TFT 24'' skjerm widescreen VW246H (2ms) ASUS TFT 24''skjerm VH242H og IIYAMA 24'' TFT-skjerm widescreen ProLite B2409HDS-B1 (2ms) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Prisguiden hadde vært enda bedre dersom dere hadde utestrengt Pixmania. Det de driver med er på grensen til direkte svindel, og kun fåtallet klarer å få en handel uten problemer. Anbefaler absolutt ikke å handle fra dem. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg har handlet masse på pixmania, og jeg har aldri hatt trøbbel med noen av varene derifra Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 La meg først applaudere denne artikkelen. Dere beviser her at dere har fullverdig kompetanse og en utrolig god evne til å formidle innholdet på en lettforstålig, men omfattende måte. Rett og slett forbilledlig. Dere er innom de aller fleste aktuelle punktene, men jeg skulle gjerne likt å sett litt mer refleksjoner over hva som vi vet vil forbedre seg i fremtiden og -når- det altså er lurest å investere i ny skjerm. Et bilde som viser størrelsesforskjellen fra 17 til 24 tommer hadde også vært ypperlig (samt en tilsvarende for oppløsning). Fortsett det gode arbeidet! Takk for god og konstruktiv tilbakemelding. Noe her kan vi ta tak i ved en oppdatering eller senere artikkel, men vi har nå i det minste fått på plass et bilde som illustrerer forskjellen på de vanligste oppløsningene. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 pc skjerm http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602949 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg