OHJohansen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har du en HD-PVR fra Canal Digital kan du oppgradere programvaren fra og med i morgen. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Uke 44-4? Dette burde ligge inne på Betson med ekstremt dårlig odds... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 stoler mindre på Canal Digital enn Al Qaida ..... dette har vi hørt fryktelig mange ganger før !!! Hilsen en sinnsykt frustrert abonnent, som desverre har få alternativer til Canal Digital Lenke til kommentar
Gjest Arne Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jA VEL JA. Dette mailet de meg for 3 uker siden og nå skal dette problemet liksom være løst! Grunnen til problemet med tekst-tv og HD er at det ikke finnes noen tekst-tv emulator via HDMI. Det viser seg at problemet antakeligvis ikke vil kunne løses tilfredsstillende på dekodere vi har per i dag, men muligens vil dette problemet kunne løses på nye typer dekodere som vil bli laget fram i tid. Når det vil komme en ny type HD dekoder på markedet har vi ingen oversikt over foreløpig dessverre. Løsningen på problemet er om du bytter fra HDMI til scart når du skal bruke tekst-tv. Da skal du kunne bruke tekst-tv uten problem. Derfor vil det ikke hjelpe å sende deg en ny dekoder - den nye dekoderen vil fungere på akkurat samme måte som den du har nå. Vil få opplyse om at å bytte til scart på denne pvr boxen ikke hjelper. Ok vi for se om noen timer da - Dette blir deres absolutt siste sjangse Lenke til kommentar
Gjest Stig Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 CanalDigital får mye fortjent pepper og negativ kritikk, men at HDMI ikke støtter tekst kan da umulig være deres feil? Å bytte til scart er en løsning som funker på min PVR, selv om den er tungvindt! Lenke til kommentar
Gjest Erik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg bruker komponentutgangen og teksttv fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg