Joachim_F Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I Extreme Trucker får du litt andre utfordringer enn i vanlige lastebilspill. Les hele saken Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 haha. så faktisk underholdende ut Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lover godt når det er bugs i øverste bildet... Syklene på bilen står vel litt langt fremme Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bugs nei? Tror kanskje det er du som er litt svaksynt. Hvis du ser nøye etter vil du set at det er montert et stativ frampå bilen som syklene står oppå. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det her høres kjempegøy ut. Håper det er mer sånn "lever innen kl 1600" og ikke en klokke som teller nedover til du treffer et checkpoint. Her får du kjøre lastebil på smale og sølete jungelveier som snirkler seg oppover høye fjell Var slike ting jeg håpet å se i Euro Trucker. Kjøre oppover alpene hvor det kanskje er is høyere opp etc. Var jo nesten ikke noe utfordring i det spillet.. Noe av det jeg synes er kulest med lastebilyrket er å se sjåførene navigere seg på trange plasser med noen få centimeter klarering. Gleder meg! Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bugs nei? Tror kanskje det er du som er litt svaksynt. Hvis du ser nøye etter vil du set at det er montert et stativ frampå bilen som syklene står oppå. I stand corrected...! Så bedre etter, og du har rett. Får vel åpne øya litt mer, eller ta en tur til optiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå