TST Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi har kåret vinnere av tre heftige actionspill og ett Xbox Live-medlemskap. Les hele saken Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Farsken, hehe:P Gratulere da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har dere et tall på hvor mange som var med i konkurransene / pleier å være med? Hadde vært litt interessant. Gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hvorfor er det alltid en som heter Thomas som vinner...jeg ser navnet mitt...så står det feil etternavn(ikke mitt) -_- haha, anyway, gratulerer til de som vant! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer til vinnerene! Dumt at jeg er en av de som aldri vinner. Har dere et tall på hvor mange som var med i konkurransene / pleier å være med? Hadde vært litt interessant. Gratulerer til vinnerne!Det er et tall i artikkelen. Lenke til kommentar
AzureFaint Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer til vinnerene da. Vinner jo aldri, men håpet fortsetter Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 æsj vant ikke nå heller. gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Var nå lov å håpe på at jeg skulle vinne, men er nå bedre hvis noen som ikke har spillet fra før av vinner. Gratulerer! Til Gamer.no: når det gjelder spill-konkurranser, er det mulig å få til noe litt nærmere release? Det er nok mange som kunne gått til innkjøp av spillet mellom når det kom ut og idag. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror det er gjort en feil, navnet mitt står ikke der -_- Anyways, gratla til de som vant Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bare 900 deltakere. Da hadde jeg jo 1/300 dels sjanse til å vinne :o Synd at det ikke gikk denne gangen heller Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer til dere som har vunnet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gratulerer til vinnerene! Dumt at jeg er en av de som aldri vinner. Har dere et tall på hvor mange som var med i konkurransene / pleier å være med? Hadde vært litt interessant. Gratulerer til vinnerne!Det er et tall i artikkelen. Jg så det, skumleste bare igjennom artikkelen på skolen. Lenke til kommentar
Thomas Olsen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Yes!!! Jeg vant!! Lenke til kommentar
baed_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Yes jeg vant !! <3<3<3 gamer.no er best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå