mcgroven Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Istid-skapere har fått jobben. Les hele saken Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den har jo potensiale til å bli morsom. Istid 1&2 er jo kjempemorsomme, mens3ern var litt dårligere, "suppe på spiker", så et nytt "univers"kan gjøre utviklerne godt Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 øh. Istid 3 er jo kanskje den morsomste av alle.. Ihvertfall bedre enn 2ern.. Kongefilm! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dead Space og Army of Two kan bli 2 kule filmer. The Sims derimot... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg vil ha en film om penismonstre! =D Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ser mer fram til en Dead space film, men vil tro Spore kunne passe godt inn i samme film stil som Istid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Istid 1 og 3 har jeg sittet og gapskrattet(herlig ord, right?) av gang etter gang, både med norske og engelske stemmer, så skal bli bra å se det samme studioet jobbe med et minst like absurd univers! Endret 5. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel, det er kun et firma jeg kunne heller ha tenkt meg som produsenter av en slik film, og det er Pixar. Men uansett er dette filmatiseringen jeg har størst tro på, da Istid-skaperne jo har erfaring med lignende kreasjoner., for om ikke Sid er et uhell fra naturens side så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 "Electronic Arts vil være involvert, blant annet ved at visepresident Patrick O'Brien kommer til å produsere filmen" Kjenner jeg ble litt skeptisk til dette prosjektet når jeg leste den setningen. Pixar har store muligheter til å gjøre dette til en bra film, men jeg håper EA ikke blander seg for mye opp i prosjektet. Det kan fort kvele den kunsteriske friheten til Pixar, men må nok holde et øye med dette prosjektet frem over. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 "Electronic Arts vil være involvert, blant annet ved at visepresident Patrick O'Brien kommer til å produsere filmen" Kjenner jeg ble litt skeptisk til dette prosjektet når jeg leste den setningen. Pixar har store muligheter til å gjøre dette til en bra film, men jeg håper EA ikke blander seg for mye opp i prosjektet. Det kan fort kvele den kunsteriske friheten til Pixar, men må nok holde et øye med dette prosjektet frem over. Bare for å terpe så er det ikke Pixar som har laget Ice Age, men Blue Sky Studios Uansett, dette kan vel slå begge veier, så jeg velger å være skeptisk inntil det motsatte blir bevist. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Event Horizon er vell det nærmeste vi kommer til en dead space film i dag. Anbeflaer dere og se den ;o Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ikke umulig at vi her kommer til å se en film som er bedre enn spillet det er basert på Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Event Horizon er vell det nærmeste vi kommer til en dead space film i dag. Anbeflaer dere og se den ;o Vel, så nevnes jo også Event Horizon, The Thing og Alien som de største inspirasjons-kildene til Dead Space spillet, så det burde ikke være så veldig rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå