Gå til innhold

GT PSP Online

Mr Purple

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er sikker på det er flere her som har PSP versjonen av Gran Turismo, og som sikkert kunne tenkt seg en skybert i stuen sin som man kunne kjørt om kapp med.

Vel, nå viser det seg at japanerne har fått tak hendene på en betautgave av et program som heter "Ad Hoc Party". Dette ligger ute på den japanske PSN butikken under den nest nederste boksen hvor det står noe med PS3 PSP i. Om man laster ned dette på sin PS3, så kan man altså spille GT på PSP med andre over internett, igjennom PS3'n.

Dette var mye å fordøye for meg i natt, men jeg har klart å fått lastet ned og prøvd dette programmet og sannelig klarte jeg ikke å være vertskap for et game også. Problemet mitt var at der hvor jeg hostet mitt spill var det bare Monster Hunter Freedom Unite 2 folk, så ingen ville bli med å kjøre bil.

Så om noen kunne tenkt seg å teste ut dette, kan det jo hende vi kan kutte ned ventetiden på GT5 litt. ;-)

Slenger med noen videoer med litt instrukser på hvordan man får tak i ting og tang. (håper du kan engelsk), for jeg måtte prøve å feile litt i starten.

Edit: Ser ut som om Gran Turismo gutta fra www.gtplanet.net henger på world B1 - room 52, så er vel like greit å henge der foreløpig. Kjørte nettopp mot 2 karer fra California. :D

Endret av Mr Purple
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...