Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner

Lakus

Anbefalte innlegg

Tviler på at vi får noe som helst natal i halo, håper på det samme.

Her er en film som forklarer litt om reach, hvor han bland annet nevner "a new totally overhauled engine" :( ser ut som om jeg tok feil og at de ikke kommer med en helt ny motor.

Edit: linken lurte seg unna. LINK

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at vi får noe som helst natal i halo, håper på det samme.

Her er en film som forklarer litt om reach, hvor han bland annet nevner "a new totally overhauled engine" :( ser ut som om jeg tok feil og at de ikke kommer med en helt ny motor.

Edit: linken lurte seg unna. LINK

Jeg tror forsåvidt at Microsoft er ganske ivrige på å implementere Natal i deres største spilltittel denne høsten. Men spørs hva Bungie vil.

Jeg tror de fleste var ganske sikre på at Bungie kom med en ny motor. Snakket de ikke om det etter/under E3?

Vel, de nyeste bildene ser awesome ut. Og det er viktigere ting i Halo enn grafikk :)

Lenke til kommentar

Enig. Så lenge grafikken blir merkbart bedre (som det jo blir), bryr jeg meg egentlig ikke så mye om den ikke blir "helt rå" heller. Gameplay er så uendelig mye viktigere. Er vel mer fanboys (xbox og andre) som bryr seg mest om grafikken og det å sammenligne det mot Killzone 2 og andre titler osv..

EDIT: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=24541 !

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

ZOMG1.jpg

Dette har ikke noe med natal å gjøre det er bare en bug.

Sorry folks, you won’t be perpetually leaning to the left nor will you be navigating multiple cross-hairs for various purposes. Truth be told, it’s just a good ole fashioned bug. Bug #15163 to be exact.

For de som vil høre de nye lydene på våpnene så kan de klikke her:

Assault rifle

DMR

Sniper rifle

Frag granat

Plasma granat

Ukjent våpen :S

Edit: sånn da var frag granat linken fikset.

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar

Er ikke våren mars-april-mai?

Den ukjente lyden høres for meg ut som en plasma kanon, noe ala scarab gun i halo 2. dvs helt til eksplosjonene kom :huh:

Sant sant, så derfor er jo sen april-mai realistisk :)

Hørtes kanskje ut som en plasma kanon ja. Eller en Covernant variant av Spartan laser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...