head_hunter Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Tviler på at vi får noe som helst natal i halo, håper på det samme. Her er en film som forklarer litt om reach, hvor han bland annet nevner "a new totally overhauled engine" ser ut som om jeg tok feil og at de ikke kommer med en helt ny motor. Edit: linken lurte seg unna. LINK Endret 25. januar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 screenshots og concept of artute på bungie.net (får ikke postet bilde ) Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tviler på at vi får noe som helst natal i halo, håper på det samme. Her er en film som forklarer litt om reach, hvor han bland annet nevner "a new totally overhauled engine" ser ut som om jeg tok feil og at de ikke kommer med en helt ny motor. Edit: linken lurte seg unna. LINK Jeg tror forsåvidt at Microsoft er ganske ivrige på å implementere Natal i deres største spilltittel denne høsten. Men spørs hva Bungie vil. Jeg tror de fleste var ganske sikre på at Bungie kom med en ny motor. Snakket de ikke om det etter/under E3? Vel, de nyeste bildene ser awesome ut. Og det er viktigere ting i Halo enn grafikk Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Enig. Så lenge grafikken blir merkbart bedre (som det jo blir), bryr jeg meg egentlig ikke så mye om den ikke blir "helt rå" heller. Gameplay er så uendelig mye viktigere. Er vel mer fanboys (xbox og andre) som bryr seg mest om grafikken og det å sammenligne det mot Killzone 2 og andre titler osv.. EDIT: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=24541 ! Endret 27. januar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ville det ikke vært fett med big team battle med 300stk? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Masse nye bilder, renders og info på bungie.net nå, for de som venter på Reach Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 assasination slik jeg håpet på med kniv Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Dette har ikke noe med natal å gjøre det er bare en bug. Sorry folks, you won’t be perpetually leaning to the left nor will you be navigating multiple cross-hairs for various purposes. Truth be told, it’s just a good ole fashioned bug. Bug #15163 to be exact. For de som vil høre de nye lydene på våpnene så kan de klikke her: Assault rifle DMR Sniper rifle Frag granat Plasma granat Ukjent våpen :S Edit: sånn da var frag granat linken fikset. Endret 30. januar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Den siste høres ut som en stråle.. som sender ut eksplosiver.. Kanskje det er den nye needleren? Bare veldig mye mer konstant. Plasmagranaten var like smooth som alltid. ^_^ Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 @ Head: Du linket litt feil der (sniper to ganger) Anyways, AR hørtes jo BADASS ut. Mye bedre enn Halo 3! Og granaten høres endelig ut som en granat, ikke kinaputt! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Dette er ikke den nye "pelican" det er noe vi kan styre selv Endret 30. januar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 når er det beta testen kommer ut, begynner ikke den å nærme seg testing? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 når er det beta testen kommer ut, begynner ikke den å nærme seg testing? Fortsatt TBA. De har sagt "Vår 2010", men det kan bety mye.. Jeg ville ikke ha forventet det før tidligst april. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er ikke våren mars-april-mai? Den ukjente lyden høres for meg ut som en plasma kanon, noe ala scarab gun i halo 2. dvs helt til eksplosjonene kom Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er ikke våren mars-april-mai? Den ukjente lyden høres for meg ut som en plasma kanon, noe ala scarab gun i halo 2. dvs helt til eksplosjonene kom Sant sant, så derfor er jo sen april-mai realistisk Hørtes kanskje ut som en plasma kanon ja. Eller en Covernant variant av Spartan laser. Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kansje beta gameplay på X10 eller E3? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 X10 eller GDC. De kommer selvsagt til å vise frem Reach på E3-messa også, men da bør spillet være så godt som ferdig utviklet. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 X10 eller GDC. De kommer selvsagt til å vise frem Reach på E3-messa også, men da bør spillet være så godt som ferdig utviklet. Da finpusser de vel etter betaen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da finpusser de vel etter betaen. Nettopp. Derfor blir det for sent å vise frem betaen i juli(E3) dersom spillet kommer ut i september. X10 virker som en stor event for Microsoft, så jeg håper at de bruker messen til å vise frem spillet. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 De har tydeligvis nå første funksjonelle Alfa-build: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=BWU_020510 MP-Beta om kanskje 2 måneder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå