cavumo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jepp, jeg har den jeg. Jeg har ikke spilt så mye, men kartene virker bra! Vi ender stort sett opp med å spille Stockpile i DLC-playlisten, sannsynligvis på grunn av achievements. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Etter å ha lastet ned den nye map packen og spilt litt i dag, skjønte jeg fort hvorfor jeg ikke har rørt dette spillet på 1,5 måneder. Invasion er gørrkjedelig. Hvorfor er det fortsatt ikke mulig å velge "startvåpen" selv? Å starte med Plasma Rifle/Needler og Plasma Pistol er tragisk. På Breakpoint er det både Wraits og Banshee, men hvor er våpnene man kan bruke for å ta dem? Mapsa er fortsatt like kjedelige. Nå er det på tide for Bungie å tre til side og la 343 Industries ta over. De har tydeligvis gått tomme for idéer. Spillet, som for meg skulle være årets spill, ble årets nedtur. Glad jeg kjøpte meg MW2 på nytt og at MOH viste seg å være ganske så artig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Plasmapistol og plasmagranat er i seg selv anti-vehicle. Et fulladet skudd stopper samtlige kjørbare kjøretøy i spillet. En velplassert granat eller to, i tillegg til å kunne stjele kjøretøy fra fiender, utgjør flere måter å kontre kjøretøy på uten raketter eller lasere. Forøvrig så digger jeg Tempest. Erik og jeg lekte oss der i Forge, og det endte opp med at han ble sendt langt ut fra baneverdenen. I seg selv innmari morsomt! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er det folk som fortsatt spiller dette lenger? Jeg kjøpte det og har fått en liten ensomhet følelse. Fins det noen nordmenn som har lyst til å spille litt? GT: Dagens Dag Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Spiller litt nå og da, men da får det meste team swat. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg prøver meg litt fram, men Team SWAT er yndlingen akkurat nå. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor folk liker Team Swat. Det er noe den kjipeste game moden av dem alle.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Fordi man føler seg så sinnsykt badass når man popper fiende etter fiende med headshots. Swat ble raskt min favoritt-mode også med andre ord Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Haha, ser den. Synes det er kjipt for jeg liker og leke med JetPack og tanks Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Team Swat er helt klart favoritten, føler meg litt awesome når jeg vet jeg tåler lite, men allikevel dreper alle Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4DyUHIiL6DY Trailer av kommende Map Pack til Halo: Reach. Syns det var på tide at noen andre enn Bungie tok for seg utviklingen av maps til Halo. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Gjennomførte Reach på legendary igår kveld, alene. Hold på å knuse boxen da jeg innså at jeg måtte spille hele siste missionet på nytt da en bug ødela for meg når jeg kom til kanonen på slutten Tror aldri jeg har bannet så mye i hele mitt liv gjennom en playthrough. Må nesten gå i kirka på søndag og bli clean.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hoho, der er ikke jeg helt enda. Har ikke spilt igjennom på legendary med noen heller, tror jeg. Heroic holdt i lange baner for min del. Forøvrig så spiller jeg fortsatt en del Reach. Invasion er favorittmodusen. Jeg er alltid med på en runde hvis jeg er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå