Doochebag Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Trodde jeg hadde kommet langt når jeg nådde Major, men mangler bare 19.675.000 cR for å bli Inheritor... Satt meg personlig mål å nå Commander for å kjøpe Emiles hjelm. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Kjøpe Emiles hjelm? Fikk den gratis av å gjøre en bulltrue action jeg, trenger ikke no rank til det. Ah vent, du mener i spillet, viste ikke at man kunne få den jeg.:o Endret 10. oktober 2010 av Puro Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hadde (etter Preview-betaen fungerer den ikke) Emiles hjelm på avataren min, men snakker om ingame hjelm ja It's its own helmet, called EVA[C], and is unlocked at Commander rank to be purchased for 120,000 cR. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Da skal jeg ha den, eller, hmm, dillemma. Enten Mark V eller Emile sin hjelm.... skeptisk :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det mulig å få Mark V? Jeg bruker Grenadier, fordi den ligner mest på Mark VI. Skulle gjerne vært Mark V fra topp til tå Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Man kan både få Mark V og Mark VI etter hvert Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Du unlocker Mark V hjelmen ved Captain, men kan bare bruke den om du når Major. Koster 130 000cR. Endret 11. oktober 2010 av Puro Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 hva? er ikke mark V hjelmen som man starter med? står da det på the armory? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Mark V er ikke den du starter med, nei. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvis det her stemmer starter man med en versjon av Mark V som er egen for Reach, senere unlocker man den orginale Mark V hjelmen. Det er laget man forskjellige versjon er av Mark V, man kan lese mer om den her Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 General-eliten ser bøøøøs uuut, og Patrol/tactical chesten er awesome. /high five til alle major+ der ute.;D Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen som vil spille? Kjedelig alene... Lenke til kommentar
Puro Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Bare å joine meg om jeg er online. Sitter og jaller litt i WoW atm og ser på MLG, men er med i hele dag og natt, og dag igjen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ok. Har lagt deg til i alle fall Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Er spillet gøy online? Mange som spiller? Vurderer en av disse nye utgivelsene som min første online opplevelse på konsoll... Endret 21. oktober 2010 av Gorzun Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er sånn med visse personer Savvi, de liker å spre litt kvalme Likte at co-op faktisk var utfordrende denne gangen. Jo flere du er jo mindre skade gjør hver enkelt, så på legendary "må" du ofte samarbeide for å ta ned elites og diverse. Plasma pistol blir også ett kjært våpen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ble nettopp Captain, det tok sin tid men har allerede halvparten igjen til Captain Grade 1 etter få kamper med Team Swat, har fått noen runder som er litt småsyke Aldri sett meg som en god Halo spiller, men jeg har blitt bedre siden Halo 3 merker jeg Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Snart Lt. Col, mangler bare en 25-40k fra Major G3. :D Noen som henger med på litt TS pwnage imorgen? Amored, funker det for deg å joine parties og stash nå? Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hvilket av de forskjellige bane typene er det man går fortest opp i ranks av ? eller får mest xp av.. noen som har spilt såpass mye at de kunne kommet med noen anbefalinger her? jeg føler at jeg får mest når jeg spiller "firefight".. noen som er keen på å spille så er XBL : Srinde Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har Noble pack kommet ut på Xbox live er det noen som har planer om å skaffe den? har tenkt på det jeg i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå