Imbakenneth Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 åssen får jeg sånn merke ved sidna navnet mitt og på ranken? det er sånn bilde av DMR, eller et bilde av HALO, kjønner ikke åssen jeg får det? noen kan hjelpe en stakkar som meg ? Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du logger deg inn på Bungie sine hjemmesider og så går du på Profile > Account Settings > Game Settings > Nameplate. Der kan du velge hva slags nameplate du vil ha (men de fleste nameplatene har forskjellige krav for å kunne brukes) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Er det noen som vil poste noen bilder av Legendary Edition av Halo Reach? Vurderer å kjøpe flere spill som er av samlerutgaver, fått så dilla etter jeg skaffa meg Ultimate Edition av God Of War III, må ha noe pynt Endret 30. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Kan poste noen bilder i morgen, men nå er det allerede for sent for meg. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du logger deg inn på Bungie sine hjemmesider og så går du på Profile > Account Settings > Game Settings > Nameplate. Der kan du velge hva slags nameplate du vil ha (men de fleste nameplatene har forskjellige krav for å kunne brukes) Takker og bukker Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Prøver meg på å lage et map. Har ikke anelse om det er bra eller ikke (har ingen å teste med). Jeg ble veldig glad i 1-Flag på Lockout i Halo 2 (med lettere modifiserte game settings), så jeg tenkte jeg skulle prøve å diske opp noe lignende i Halo Reach. Landeout Bilspill.zip Kan minne litt om Lockout. Ganske lite map. Har ikke testet det med andre spillere. Har egentlig bare vaset rundt i det og satset på at det funker greit. Last ned map: Landeout Last ned gametype: 1-Flag Fast Kanskje noen andre har idéer og vil jobbe mer med det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen som vil poste noen bilder av Legendary Edition av Halo Reach? Imagedump. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Omg den var fettelekker, skal nok skaffe en etterhvert Lenke til kommentar
Puro Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nesten litt slemt å vise den frem til og med. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er virkelig sugen på å spille litt custom games! Har kun lekt litt rundt med brødrene mine de siste par dagene, og det blir litt repetetivt i lengden.. Om noen kunne tenke seg å finne på noe, sånn ca nå, send en pm eller add meg på xbox live med en kort melding ala "Reach" eller noe sånt! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er virkelig sugen på å spille litt custom games! Om det ikke er snakk om Infection eller noe sånt piss er jeg med på den. Men hva er gamertagen din? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Uten å ha spilt så mye, så konkluderer jeg med at rumble pit har håpløst mye dritt i seg som folk alltid stemmer på. Racetypes er som regel veldig lite gjennomført. Infection er moro sånn av og til liksom, i alle fall med venner på besøk. Men det blir for dumt i lengden, spesielt når folk som ikke er zombies bare finner et sted å campe gjennom hele runden. I det minste ender det noen ganger med litt teamwork for å finne alternative måter til å ta den jævla camperen: Endret 7. oktober 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Viss noen vil spille med den kjente Toman bare add xXKaiNZorXx, er alltid klar for noe Halo Reach. Trenger noen å backe meg opp da jeg har mista over halvparten på 360en som engang likte å game med meg Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Viss noen vil spille med den kjente Toman bare add xXKaiNZorXx, er alltid klar for noe Halo Reach. Trenger noen å backe meg opp da jeg har mista over halvparten på 360en som engang likte å game med meg Kan spille med deg, når tven min er tilbake fra reparasjon. GT: captn aubery Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Viss noen vil spille med den kjente Toman bare add xXKaiNZorXx, er alltid klar for noe Halo Reach. Trenger noen å backe meg opp da jeg har mista over halvparten på 360en som engang likte å game med meg Er bare å sende en invite når jeg er på B) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Her er listen over alle "rankene" i Halo: Reach, du kommer til å drite på deg når du ser det som kreves for den høyeste Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 A monument to all your sins.. Den var drøy den skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå