Lakus Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Nå er jeg millimeteren ifra å kjøpe Legedary Edition fra Amaxon.com etter at Amentio dreit på draget med sin levering. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg skal ikke ha spillet, men jeg må bare kommentere på denne vannvittige stilige versjonen av spillet. http://nintendoforum.nu/viewtopic.php?pid=124273#p124273 Awesome! Endret 16. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Det er det som er Legendary Edition, Cloudemyx. Og det er den jeg nettopp, i ren desperasjon, nettopp kjøpte på Amazon.com til 1500 kroner. Finner den jo for pokker ikke i en eneste norsk nettbutikk og jeg vil ha den. Nå. Forhåpentligvis holder Amazon den forventede leveringsdatoen til Norge på 20-23 september. Importert Legendary Edition 8) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 For de som er fan av spillene er den pakka der verdt alle kronene. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Posten sliter visst her.. Ennå ikke fått spillet.. Nesten som jeg tar turen til Elkjøp å kjøper det. Må. Ha. Det. NÅ!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er det som er Legendary Edition, Cloudemyx. Og det er den jeg nettopp, i ren desperasjon, nettopp kjøpte på Amazon.com til 1500 kroner. Finner den jo for pokker ikke i en eneste norsk nettbutikk og jeg vil ha den. Nå. Forhåpentligvis holder Amazon den forventede leveringsdatoen til Norge på 20-23 september. Importert Legendary Edition 8) Oj oj oj. Dette blir dyr!. Men da får du også en ekstremt hyggelig pakken i posten! Eller du får en hentelapp da Heldiggris! Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 fy faen jeg elsker halo musikken!!! Det gjør jeg også. I Reach derimot var det absolutt ingenting jeg likte. fy faen da mann, du sutrer over alt Du er den som sutrer. Jeg sa bare, som en som alltid har likt Halo's musikk, at i Reach var det dårlige greier. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det er det som er Legendary Edition, Cloudemyx. Og det er den jeg nettopp, i ren desperasjon, nettopp kjøpte på Amazon.com til 1500 kroner. Finner den jo for pokker ikke i en eneste norsk nettbutikk og jeg vil ha den. Nå. Forhåpentligvis holder Amazon den forventede leveringsdatoen til Norge på 20-23 september. Importert Legendary Edition 8) Hadde ikke 360 solgt så dårlig så hadde nok butikker her også solgt den. Men nettopp fordi 360 selger så dårlig så tar norske butikker heller ikke inn så mye dessverre. Så nå er du blitt tvunget til å bestille fra USA (?) og må sikkert vente et par uker. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg liker Super Mario Bros. Trodde jeg skrev i Konsollkaféen... Så jeg skriver "Jeg liker Halo" istedet. Endret 16. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Oj oj oj. Dette blir dyr!. Men da får du også en ekstremt hyggelig pakken i posten! Eller du får en hentelapp da Ifølge Amazon glir pakken igjennom tollen uten noen ekstra gebyrer om man velger "Gift". Så jeg gjorde dte og venter i spenning. Pakken koster jo til vanlig her i Norge mellom 1200 og 1400 kroner så prisen er ikke så ille egentlig. Uansett får jeg iallefall en Legendary Edition pakket inn i gavepapir Og om dette giftgreiene fungerer ser jeg for meg en hel del mer bestilling fra USA: Hadde ikke 360 solgt så dårlig så hadde nok butikker her også solgt den. Du mener at om ikke Halo: Reach hadde solgt som et vilt helvete så hadde det kanskje vært noe igjen på lager? Jo, det stemmer det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ifølge Amazon glir pakken igjennom tollen uten noen ekstra gebyrer om man velger "Gift". Så jeg gjorde dte og venter i spenning. Pakken koster jo til vanlig her i Norge mellom 1200 og 1400 kroner så prisen er ikke så ille egentlig. Uansett får jeg iallefall en Legendary Edition pakket inn i gavepapir Og om dette giftgreiene fungerer ser jeg for meg en hel del mer bestilling fra USA: Til Lakus, fra Amazon står det på pakken når du mottar den ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 På Amazon kan du velge Gift noen steder ja. Men du må også krysse av for om du vil at de skal pakke den inn i gavepapir og det koster noen kroner ekstra for det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ifølge Amazon glir pakken igjennom tollen uten noen ekstra gebyrer om man velger "Gift". Så jeg gjorde dte og venter i spenning. Pakken koster jo til vanlig her i Norge mellom 1200 og 1400 kroner så prisen er ikke så ille egentlig. Uansett får jeg iallefall en Legendary Edition pakket inn i gavepapir Og om dette giftgreiene fungerer ser jeg for meg en hel del mer bestilling fra USA: Husker jeg bestilte Dynasty Warriors 5: Empires og 6 fra Amazon. Hadde satt det som gift, men det ble fortsatt 25% + 80kr fortollinggebyr. Nå er vel gebyret på over 100kr. Men jeg håper det funker og jeg skal krysse fingrene for deg, Lakus! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg sa bare, som en som alltid har likt Halo's musikk, at i Reach var det dårlige greier. Dette ER Halo sin musikk, det er en og samme kar som har laget det meste, og de fleste tracksa jeg har hørt i Reach er tracks jeg har hørt før, mesteparten av det i hvertfall. Det er utelukkende positivt synes jeg, musikken har aldri vært noe annet en på topp-planet, så dette spillet holder koken så til de grader. Fælt så negativ man skal være da, minner meg om VG forumet. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 beklager å skuffe deg Lakus, men hjelper ikke en dritt å velge "gift".. Lang tid tar det også pga tollen skal ruge på pakken i 3-4 uker.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Jaja. Spillet har jeg allerede så det gjør meg ingenting. Bare jeg får den statuen og boka er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg har aldri spilt noe særlig Halo eller noe annet FPS spill på konsoll, men jeg ble overasket over hvor greit det var. Egentlig er jeg PC mann, men Xbox er bedre på enkelte områder Møter hard motstand til tider, men overall så ligger jeg på topp 5 i matchen, så da er jeg fornøyd Det er jo helt klart mer deilig å sitte i godstolen enn å sitte foran PCen. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Fått meg noen runder Firefight for å dekke daglige challenges og er vel på slutten av sjette oppdrag nå. Lenge siden jeg har spilt Halo må jeg si, eller så er jeg bare elendig - fordi Legendary gir meg skikkelig problemer innimellom. Har slitt leeenge med å komme meg gjennom noen områder, kanskje mest pga går tom for ammo på alle våpen med long range fort, og close combat er jeg død.. fort. Men det er jo kjempebra at spillet utfordrer meg Tenkte å sammenligne noen salgstall her da (første 24t spillet var ute). Halo 2 125.000.000 $ "Halo 2 would definitely count among the top five best-selling games in history for first-day sales" (2004) Halo 3 170.000.000 $ "Halo 3 has broken the US sales record for a new video game by garnering an est. US$170 million in its first 24-hours on sale" (2007) Halo: Reach 200.000.000 $"Microsoft hailing its own Xbox 360-exclusive shooter as "biggest US entertainment launch of 2010"" (2010) GameSpot artikkelen (H:R) legger til at Modern Warfare 2 fikk til 310 millioner første 24-timene men det tipper jeg gjaldt begge konsollene, hvor Reach har mye mindre potensielle kunder enn hva MW2 hadde (360-eksklusiv vs. PS3/360). Uansett, kjempebra tall de leverer med Reach! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Var det ikke slik at Halo 3 også slo ut Spiderman 3-filmen, som var den filmen som hadde fått inn mest penger dag én? Angående MW2s salg, må man også huske på at det er snakk om 3 maskiner, da spillet er like populært på PC. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har lyst på noen å spille med. Er medium-god, har relativt grei linje og tenkte jeg skulle spille endel i helgen, og er lei av å spille med tilfeldige folk. Gamertag er boffeeen. Blir med på alt som er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå