Lakus Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Vi skulle bare sitte i Forge mens vi spiste middag, for så å fortsette Campaign. Vel, vi sitter fremdeles i Forge. Steinslanger (Onyx)og Teleport-løp med biler er latterlig morsomt ^_^ Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg gikk inn i Forge world, også ble det overload av awesomeness så jeg måtte ta en pause.:o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har ikke turt å røre Forge World enda, jeg. I morgen og i helgen derimot.. Noen som er med på legendary-coop, multiplayer og Forging i helgen? (egentlig et retorisk spørsmål. Selvfølgelig er flere her med på det!) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 ÅÅååå! Gleder meg til den er her! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Fantastisk slutt Er rett og slett blitt nyforelsket igjen. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dette var knakandes bra, liker alltid halostilen og dette var nærmest perfekt utført. Blir multiplayer i mårra Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vart plutselig mindre tid til speling dei siste dagane enn eg trudde, så har ikkje fått begynt på campaign (folka eg skulle spele med hadde sjølvsagt begynt allereie ), kun eit par firefights og ein team swat (eller kva det no heiter. Fekk i alle fall konstatert at eg er totalt ubrukeleg i Halo MP. Ikkje veldig overraska over det, egentlig ). That said, er det nokon som er med på heroic campaign i ettermiddag/kveld? Ser det er ein weekly challenge for 9 heroic campaign missions som eg gjerne skulle fått gjort, eller i alle fall fått begynt på. Legendary går sikkert greit også, men då blir eg stort sett moralsk støtte trur eg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kan gjerne bli med på litt legendary-coop. Er ferdig med spillet på heroic, og skulle veldig gjerne fått testet ut coop-delen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Og Jeg blir med! Legger deg til nå Einride Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Henger med jeg også. Endelig fått fiksa boxen min til NAT OPEN, faktisk fikk jeg det gjort ca en time etter at jeg var og plukka opp Reach på spaceworld, lykkelig nå ja! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bare søppelnerder og noobs holder til på VG-forumet. Dette er såpass åpenbart at det ikke er verdt å diskutere en gang. Driter da f oppi om Halo ikke selger i bøtter å spann her i Norge. Så lenge serien forsatte til det punktet der er i dag, og hva som eventuelt kommer senere. Å leverer så knakende godt gameplay og gode historier. Så tror jeg de fleste bryr seg f i dine unødvendige forsøk på hva enn du prøver å oppnå med slike innlegg. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 fy faen jeg elsker halo musikken!!! Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 fy faen jeg elsker halo musikken!!! Det gjør jeg også. I Reach derimot var det absolutt ingenting jeg likte. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du er virkelig et friskt pust her inne nilspils.. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 fy faen jeg elsker halo musikken!!! Ja, Halo ville ikke vært det samme uten Marty sin fantastiske musikk Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Blir gjerne med på Legendary Co-op i kveld, har lagt til puro og einride på lista Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skulle gjerne være med, men får se om jeg får gjort meg ferdig med oppgaven som skal leveres i morgen. Hvis jeg blir ferdig så er jeg nok med jeg og, men som sagt, hvis noen er med utover i neste uke også så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 fy faen jeg elsker halo musikken!!! Det gjør jeg også. I Reach derimot var det absolutt ingenting jeg likte. Ikke jeg heller Men jeg har ikke spilt spillet enda da... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Syns mye av musikken som har blitt presentert for meg i Reach fallt i smak. Blir kanskje aldri på høyde med det vi kjenner fra før, men eg opplever ofte at eg må la musikk vokse på meg Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 fy faen jeg elsker halo musikken!!! Det gjør jeg også. I Reach derimot var det absolutt ingenting jeg likte. fy faen da mann, du sutrer over alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå