Jikla Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg tenkte jeg skulle spille litt til i går. Så hadde jeg lyst til å prøve å skyte litt med bilen istedenfor å kjøre. Tror du ikke AIen kjørte utfor en klippe XD Er på oppdrag 7 nå og kan si at oppdrag 6 har vert ett av de bedre oppdragene. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har spilt igjennom en gang på heroic alene men blir gjerne med på CO-OP Legendary. Add meg på Live, Chronilus Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Spiller er fantastisk. Har kun spilt 4 MP kamper, en test runde på FireFight for å bare se hvordan det er og kommet meg til 5 oppdraget i kampanjen. 10/10 fra meg til nå! Skal prøve å ikke spille MP/FireFight/Forgr osv før jeg har fått alle historie achievementsene. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da var Legendary Edition in tha house. Var ganske akward å kjøre med den svære pakka hengende ut fra skuteren Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Post noen bilder av den Erik, vil se den pakka der Ellers så er spillet 8.5 i min bok til nå, har kun spilt firefight og litt matcher i team slayers Endret 15. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da var Legendary Edition in tha house. Var ganske akward å kjøre med den svære pakka hengende ut fra skuteren Det må ha vært det synet Legendary Edition var forresten skamfet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Gjorde det samme som Erik, folk så ganske rart på meg når jeg hang med det ene beinet over esken ^_^ Ble forøvrig nettopp ferdig med historien på heroic, og: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det er virkelig en knallhistorie. Jeg begynte en stund å frykte at Noble 6 skulle bli med The Pillar of Autumn og deretter bli Master Chief, men heldigvis skjedde ikke det. Forøvrig skulle jeg gjerne sett mer til Noble 6 enn det vi fikk se i siste film. Det samme med dialogen til Keys og Cortana, som forøvrig hørtes veldig ut som de originale opptakene. Nå er jeg veldig gira på å begynne på Halo: Combat Evolved igjen. Reach er definitivt Halo-spillet fra og med nå. Det finnes ikke tvil. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Reach er definitivt Halo-spillet fra og med nå. Det finnes ikke tvil. Helt enig, det å spille igjennom CE og oppover nå skal bli rart. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå så jeg rulleteksten ferdig, og den lille sekvensen på slutten.. Det var akkurat det jeg trengte. Nå er spillet ferdig, og nå er det klart at Bungie er de mestere. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ah, Reach er bare herlig. Kampanjen, flerspilleren, Firefight. Det er bare perfekt. Det er Halo. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Nå var jeg ferdig. Ble veldig trist når noble six døde, men det hadde blitt feil om han hadde blitt med på the pillar of autumn. Merker nå hvor dritt det er at Bungie, som lager dette spillet, for så å aldri få mer fra dem. Selvsagt kommer det sikkert halo spill, men ikke fra bungie. Takker og bukker for en episk historie. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Ooookei, vil bare si at det der var trist, herlig, og supersinnsyktubergøy. Dette er Halo fra og med nå, for min del i hvert fall. Jeg savner Noble six allerede, og jeg som gjorde det så bra i firefighten!! Tror jeg hadde overlevd jeg altså, når det stod på skjermen 'survive' sa jeg bare yes sir og gikk til med både spade og øks. Herlig slutt, og jeg kan vell si herlig start? Utrolig story og innlevelses-verdi, føler virkelig at man har betydd noe i Halo verset. Bildet av Noble six sin hjelm halveis begravd på Reach sitter dypt i minnet mitt nå. Endret 15. september 2010 av Puro Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Ahh, jeg elsker lyden av skjold som forsvinner og hoder som skytes. Jeg er atter en gang forelsket i multiplayer Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nå er limited edition i mine hender som noen av de andre så er jeg overaska at jeg fikk i dag av elkjøp gleder meg til gaming nå ! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Møtte nettopp Maury i matchmakingen, Morsomt å møte folk fra forumet helt random. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Did we? Var jeg på lag med en som het KROKOSMAKRONEN? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Did we? Var jeg på lag med en som het KROKOSMAKRONEN? mulig, så ikke så mye på de andre navnene, men ditt nick var ikke å ta feil av. Var vel en Team Headhunter game, dere vant etter det jeg husker. Edit: ser på replay nå, Empire of Maurey med POT som sånn tag, KROKOSMAKRONEN er med også KUSH som tag Jeg, Capone og en annen var i party og spilte på det andre laget. Endret 15. september 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Du sier noe der, Lakus. I enspilleren, i hvertfall, er lydene de samme som i Halo: CE, og jeg elsker det! Nostalgi, nyvinning og perfeksjon hva gameplay angår på én og samme tid er innmari moro! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Å får mitt eksemplar i morra, fy søren som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Etter noen timer til i enspiller delen i dag, blir dette bare bedre og bedre Kanskje det blir tid til å gjennomføre spillet i morra før nattskiftet^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå