veritas86 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) falsk alarm ond spøk i naboblokka Endret 14. september 2010 av ingeplinge Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 koster 349,- lakus! Angrer litt nå på at jeg ikke valgte å gå ned istedet for å kjøpe på nett ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Isåfall så er jo det glede og velstand. Da har jeg nok penger til en ordentlig lunsj i dag også. Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) sweet får med 2 månder gratis gold også 350 kr for et spill med 2 månder gratis gold er ikke gale pris ups for mye i min lykkerus kun 2 dager var det ja. Endret 14. september 2010 av ingeplinge Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 ææææææææææææææ LØPER OG KJØPER!!!!! Ja jeg vet jeg capser men æææææ!!!!!!!!!!!!!!! Trodde det var om 2 dager for frosken, MÅ LØPE! Gleder seg som en unge :D Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Lakus: Fekk nett melding frå ein kamerat som hadde plukka det opp på Elkjøp, 349 kr der òg. Edit: Greit å lese siste sida før eg svarar på ein post Endret 14. september 2010 av Einride Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Fikk endelig Halo Reach!!! Da bli det gaming!! Og det fulgte ikke med 2 måneders Gold, noen har sett feil, min står det 2 dager, så gavmilde er ikke Microsoft Endret 14. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Ahahahahahaahahah dette er jo GULL gutta, fy frosken dette er gøy!!! "We've hidden these all over the base." "You stole them?" "What, you gonna arrest me?" "No, I'm gonna steal'em back." aaaaaaaaaaaaaaaaaa så elsk :D Har en sånn liten 'for godt til å være sant' følelse akkurat nå, helt rått. Endret 14. september 2010 av Puro Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Slutt og frist da folkens! Sitter på skolen og skal på jobb med en gang etterpå! Blir jo ikke spilling før om mange mange timer! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Da kan du glede deg ekstra mye for hvert sekund som går!! :P *poke* Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Var nede og hentet meg Xbox 360 Halo Reach-bundelen min hos Game og fikk med en ekstra kode for Recon-hjelm der Innstalert og starter snart på Legendary Campaign før gutta kommer over til onlinespilling i haugevis. Gledet meg til det her lengee! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ferdig med de to første banene, og la meg bare si: Reach er vannvittig fett. Spiller alene på heroic første gang. Helt hinsides moro! Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Får Halo: Reach gratis. Microsoft sendte det i går, så krysser fingrene for at det dukket opp i posten i dag Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Ikke i posten her... hadde til og med vært billigere hvis jeg gikk rett til elkjøp og kjøpte det i dag istedenfor, pga frakta;p Endret 14. september 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fikk LE-utgaven i postkassa i dag. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Elkjøp har virkelig skjerpet seg. Fikk spillet i dag og med det har jeg faktisk fått mine to siste kjøp på release dag og til en billig penge, veldig bra Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fryktelig skuffet over det jeg har spilt. 3-4 brett. Selv ODST fengte mer enn hva dette har gjort hittil. Jeg sitter også med en følelse av ta jeg ville hatt det akkurat like "morsomt" hvis jeg hadde satt på Halo 1 på Xbox isteden. Farlig likt. Godt at Bungie er ferdig nå, kanskje noen nye utviklere kan gjøre det bedre i fremtiden. Får Halo: Reach gratis. Microsoft sendte det i går, så krysser fingrene for at det dukket opp i posten i dag Hvorfor får du det gratis og ikke vi også? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Spilt kun Firefight så de 349 er verdt allerede for spillet!! Min første firefight i matchmaking vant jeg i poengsum, ikke værst siden jeg er ikke så inni Halo sitt aimesystem Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ferdig med de to første banene, og la meg bare si: Reach er vannvittig fett. Spiller alene på heroic første gang. Helt hinsides moro! Aaaah, håper mitt kommer i morgen! Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hvorfor får du det gratis og ikke vi også? Fordi jeg skal representere Gamereactor i en turnering arrangert og markedsført av Microsoft. Får derfor spillet gratis, i tillegg til premier hvis jeg kommer på første, andre eller tredjeplass i turneringen. De fleste andre store spillsider deltar også i turneringen, inkludert Gamer og Spillmagasinet. Endret 14. september 2010 av Heretic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå