Erik Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spillet fikk fire stjerner av Giantbomb, men skjønte at det ville få det helt fra når jeg hørte at det var Jeff som skulle anmelde det. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Faktisk overrasket over bra karakter det får. 10/10 ign.uk 10/10 1up 10/10 destructoid 10/10 joystiq 9.5/10 ign osv osv, blir bra! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Gleder meg til singelplayeren og FireFight Håper Elkjøp klarer å levere denne gang... Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Men dine stats blir slettet på tirsdag, slik at alle begynner likt Sikker på det? Av det jeg kunne se på Bungie.net var stats allerede resatt. Nilspils: Femmer er så absolutt slakt. Halo: Reach kommer til å være på salgslistene i LANG tid fremover. Sitter du bare og skriver ting og håper på det beste? ODST var ute av salgslistene i europa etter bare få uker. Samme vil Reach. Halo er bare noenlunde stort i UK her. Der vil det være på listene lenge. Spania, Tyskland, Italia osv derimot, vil det forsvinne fort. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Endret 12. september 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvem er nilspils? Har ikke sett noe annet enn troll fra han... On topic: det blir mer og mer vannskelig å holde seg vekke fra alle reach spoilerene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har fakitsk ikke forhåndsbestilt spillet men regner med att jeg dumper innom en spillbutikk for å kjøpe ett eksemplar siden det ser ut til å spille går noen tilbake til hvorfor serien ble såpass populær som den har blitt. 7 timer i singleplayer er ganske lite men dette er vell en tittel man først og fremst kjøper for den gode multiplayer delen. Tipper HR vill stoppe ved ett salgstall på mellom 10 og 15 millioner solgt på verdensbasis. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Blir ganske irritert over folk som ikke har likt noen av de andre halo spillene men kommer til å kjøpe reach selv om de ikke likte det de leste om spillet. btw ca 2 dager til reach ! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvis noen trenger å co-op på Legendary er jeg med på tirsdag etter sånn 11:10 ca. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvem er nilspils? Har ikke sett noe annet enn troll fra han... Er vel han som har trolla om hvordan xbox selger i norge tidligere, under andre navn. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 I morgen skjer det, folkens! Etter jeg spilte ODST, som jeg syntes var litt skuffende, så blir det deilig med noe hele Bungie-teamet har laget. Altså, et fantastisk og perfekt spill! Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det mange som har bestillt hos elkjøp, som har fått bekreftelse på at det er sendt enda? Nå er det mandag, og det er tydligvis fortsatt ikke sendt... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fikk melding fra Elkjøp at bestillingen var kansellert jeg, men Elkjøp er heller ikke en butikk man kan stole på når det gjelder bestillinger. Jeg fikk ODST 2 eller 3 uker etter at det kom ut når jeg bestilte derfra... Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Slakt i VG også: 5/6 - VG Nett Det er et vellaget, bunnsolid, engasjerende og svært underholdende spill, et spill som demonstrerer hvilke enestående kvaliteter Bungie sitter på som spillskapere. Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nei, regner vel egentlig ikke med at jeg får det i morgen nå. Tenkte å bare avbestille i morgen, og å plukke det opp i en butikk, hvis det ikke kommer. Noen som vet hvor det er billigst, bortsett fra elkjøp? Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det mange som har bestillt hos elkjøp, som har fått bekreftelse på at det er sendt enda? Nå er det mandag, og det er tydligvis fortsatt ikke sendt... Elkjøp sendte mitt på fredag, og det dumpet inn i postkassa idag. Bor på Jessheim forøvrig hvis det har noen relevanse Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Mitt spill ble sendt idag Satser på at det er her på onsdag Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Håper jeg har det imorgen, tok faktisk meg fri fra jobben for å game Halo Reach, tok en slik" Er litt småsyk idag så jeg er hjemme imorgen" trikset Er ikke mange spill jeg har tatt meg fri for, men dette er en av de unntakene jeg tok Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Stats ble resatt fredag og skal ikke resettes en gang iflg Bungies melding som ble sendt ut samme dag via spillet. Endret 13. september 2010 av Raggz Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Fikk sendings bekreftelse av lefdal på torsdag, så ber til gud om at jeg får spillet idag, bor i haugesund, så nærmeste store post terminal er stavanger. Tror dere jeg får det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå