0652LDJ32 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sitter og venter selv, bestilte fra Gamezone. Burde ligge i postkassa i dag, med mindre Gamezone ga de beskjed om å vente til mandag med å levere det. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sitter og venter selv, bestilte fra Gamezone. Burde ligge i postkassa i dag, med mindre Gamezone ga de beskjed om å vente til mandag med å levere det. Hei, Vi sendte ut Halo Reach i går (fredag), så er man riktig heldig har man spillet i dag. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Satt på alarmen kl 9 i dag for å sjekke om pakken fra Elkjøp hadde kommet. Det hadde den Samt Xbox 360: Reach-bundlenen jeg hadde bestilt fra GAME.no FANTASTISK!! Endret 11. september 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Sitter og venter selv, bestilte fra Gamezone. Burde ligge i postkassa i dag, med mindre Gamezone ga de beskjed om å vente til mandag med å levere det. Hei, Vi sendte ut Halo Reach i går (fredag), så er man riktig heldig har man spillet i dag. Jepp, fikk sendingsbekreftelse litt over kl 12 i går. Bruker dere å gi posten beskjed om å vente med utlevering forresten? Har hørt en del rykter før om at en del online-butikker måtte gjøre dette før for å ikke gi ut spillene for tidlig. Endret 11. september 2010 av Hcw87 Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Dere som har fått det i dag er så heldige! Så dum som jeg er så har jeg ikke forhåndsbestilt, så jeg tar sjangsen på at det ligger på hyllene i min lokale Spaceworld på tirsdag. Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Satt på alarmen kl 9 i dag for å sjekke om pakken fra Elkjøp hadde kommet. Det hadde den Samt Xbox 360: Reach-bundlenen jeg hadde bestilt fra GAME.no FANTASTISK!! Når fikk du leveringsbekreftelse fra Elkjøp? Dette høres for godt til å være sant. På tide at ryktet til Elkjøp løftes litt etter dette hvertfall. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Fikk det på torsdagskvelden Fra GAME.no fikk jeg verken ordre- eller sendingsbekreftelse. Den pakken ble sendt i går. Endret 11. september 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Trodde Elkjøp hadde lager i Sverige jeg, alltid tatt 3 dager etter at sendingsbekreftelse er blitt sendt til meg. Kanskje de gjorde et unntak med Reach. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tror nok jeg ikke får noe Reach i dag. Må vente helt til Mandag/Tirsdag. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, den ble sendt fra Sverige. Men Bring/Posten er for en gangs skyld ikke trege Synd det tar evigheter å recovre gamertag.. Jeg vil spille nå!! Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sitter og venter selv, bestilte fra Gamezone. Burde ligge i postkassa i dag, med mindre Gamezone ga de beskjed om å vente til mandag med å levere det. Hei, Vi sendte ut Halo Reach i går (fredag), så er man riktig heldig har man spillet i dag. Jepp, fikk sendingsbekreftelse litt over kl 12 i går. Bruker dere å gi posten beskjed om å vente med utlevering forresten? Har hørt en del rykter før om at en del online-butikker måtte gjøre dette før for å ikke gi ut spillene for tidlig. Nei, vi gjør ikke det. Så fort spillet er sendt fra oss er det på vei til deg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fikk det på torsdagskvelden Fra GAME.no fikk jeg verken ordre- eller sendingsbekreftelse. Den pakken ble sendt i går. FY FLATE SÅ STOR DEN ER :o Ble den levert på dør eller på postkontor? Jeg var håpefull og så i postkassen etter hente lapp. Ble veldig glad når jeg fant en hente lapp. og veldig skuffet når jeg så det var kaffe...... Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 10.09.2010 17:48 0024 OSLO Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fikk ikke noe i dag, forbanna postmann. Noen andre som bor i trøndelag området som ikke har fått fra Gamezone/GAME etc? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fikk det på torsdagskvelden Fra GAME.no fikk jeg verken ordre- eller sendingsbekreftelse. Den pakken ble sendt i går. FY FLATE SÅ STOR DEN ER :o Ble den levert på dør eller på postkontor? Jeg var håpefull og så i postkassen etter hente lapp. Ble veldig glad når jeg fant en hente lapp. og veldig skuffet når jeg så det var kaffe...... Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 10.09.2010 17:48 0024 OSLO Begge pakkene ble leverte på postkontoret. Det ser ikke ut som du får spillet før mandag Kaffe i posten, faktisk? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Nå er det offesielt: Jeg skal aldri kjøpe noe fra Elkjøp igjen, de forbanna jævlene velger å kansellere 4 dager før spillet kommer ut. Og hvorfor? Fordi de ikke fikk inn nok, kan de ikke bare sende meg den senere? Jeg har nå hatt en for mange dårlige erfaringer med dem, makan til selskap. De faen meg ikke noe respekt for kundene sine, et hjerteløst selskap. Det verste av alt er jo nå at det ikke er sikkert at jeg får spillet på release en gang, så til Elkjøp: Takk, måtte hele bedriften gå konkurs å brenne. Endret 11. september 2010 av Erik Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fikk ikke noe i dag, forbanna postmann. Noen andre som bor i trøndelag området som ikke har fått fra Gamezone/GAME etc? Jeg har bestilt Xbox 360 slim bundelen... Har enda ikke fått noen sendingsbekreftelese fra Game.no Men har sendt de mail i dag å håper de har et bra svar på mandag... Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg kjenner at jeg plutselig får lyst til å kjøpe dette spillet... Ligner ikke meg i det hele tatt, "hater" egentlig Halo-spillene litt. Spesielt ODST, det var helt forferdelig. Kanskje slenge inn en bestilling på lefdal/elkjøp. Men liker ikke det du skriver Erik, har de faktisk kansellert din ordre? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Håper komplett.no sender min ordre på mandag.. Begynner å krible i fingrene nå... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg har også fått sendingsbekreftelse fra elkjøp, så da er spillet her garantert til tirsdag Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg kjenner at jeg plutselig får lyst til å kjøpe dette spillet... Ligner ikke meg i det hele tatt, "hater" egentlig Halo-spillene litt. Spesielt ODST, det var helt forferdelig. Kanskje slenge inn en bestilling på lefdal/elkjøp. Men liker ikke det du skriver Erik, har de faktisk kansellert din ordre? Jupp, de gav ikke en gang tilbud om å sende meg standard versjonen av spillet en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå