Imbakenneth Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 er det mange som vill ha denne banen på halo 3 eller? så hvorfor gjør ikke bungie noe? kanskje dem tar det med i Halo: Reach Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 er det mange som vill ha denne banen på halo 3 eller? så hvorfor gjør ikke bungie noe? kanskje dem tar det med i Halo: Reach Som hva? lage facebook gruppe? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nå har jeg laget en aldri liten "petition" som du kan signere og spre rundt viss du vill ha Blood gulch til bake i halo reach. http://www.petitiononline.com/Halo/petition.html Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Signed and twittered. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Nå har jeg laget en aldri liten "petition" som du kan signere og spre rundt viss du vill ha Blood gulch til bake i halo reach. http://www.petitiononline.com/Halo/petition.html Signed Bra tiltak. Poste det på Reach-forumet på Bungie.net også kanskje? Forresten syns jeg forsåvidt Valhalla er et knallbra map Min favoritt etter Guardian i Halo 3. Halo 2 må vel være Halo-spillet med best maps. Men vi kan kanskje ta map-diskusjonen i en annen tråd Om 30 min er det 15 dager til Halo: Reach trailer Endret 26. november 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Valhalla er ikke den verste banen (Isolation), men det er langt ifra den beste. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 The hype-train is leaving the station! http://www.examiner.com/examiner/x-6894-Video-Game-News-Examiner~y2009m12d6-Keighley-Halo-Reach-will-be-a-huge-leap-forward At the VGAs, we actually go down on to the Planet Reach and see this game for the first time. It’s all going to be in-game stuff. This is not CG. This is not live-action like all the kids on twitter are speculating. You will get a first glimpse at the world of Reach, which is phenomenal. I think it’s going to be the biggest game of next year by far. Folks love ODST and though it was great but when people see the huge leap forward Bungie is taking with Reach, I don’t know if you seen it yet, but everyone that I talked to that’s been on the team and seen it is incredibly excited about that time. Nå kan ikke 12 desember komme fort nok! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er kanskje litt tidlig men, er det noen sted vi her i norge kan se det på direkten. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det er kanskje mulig å se showet direkte på Spike.com? EDIT: Ja, det skal visst være mulig å følge showet fra Spike.com Endret 8. desember 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 kan man ikke se på Gametrailers.com også? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, det kan se sånn ut. Link. Showet varer i fire timer. Håper Reach-videoen kommer tidlig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dessverre kan man ikke se VGA på nette Link Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Som om ikke noen vil filme skjermen og streame Det er det alltid noen som gjør. Dette er Internett. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jaja men det hadde verdt så mye lettere å se direkte fra nette i motsetning til å vente til det er ferdig for så å laste det ned. Og med tanke på at det varer i 4 timer kan det ta ganske lang til å laste ned. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 kan hende at det blir delt opp også? men på E3 så var jo det live sending ikke sant? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvar live ja, jeg så det vertfall live et eller annet sted, husker ikke hvor Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet om det er live noe sted i dag? isåfall hvor? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) GTTV muligens? Endret 12. desember 2009 av Mr 170 Lenke til kommentar
Tyfonknut Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 http://www.spike.com/event/vga2009 Det er en "watch live" knapp der, kanskje den kan være en mulighet å bruke den til å se VGA live . Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 har ikke den Spike sendingen vært nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå