Bruker-162103 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når tid tror dere jeg får min Limited Edition? Jeg bestilte den fra CDON som nå har lager i Oslo (etter det jeg har hørt) og jeg bor på Fauske i Nordland. Har postnummer 8200. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Har fått sporings nummer men jeg vet ikke hvor jeg skal bruke det. Noen tips? Jeg har bestilt fra game.no Endret 10. september 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Har fått sporings nummer men jeg vet ikke hvor jeg skal bruke det. Noen tips? Jeg har bestilt fra game.no Bare gå inn på posten.no og gå inn på feltet "sporing". Og der skriver du selvfølgelig sporingsnummeret ditt Endret 10. september 2010 av bajazzo Lenke til kommentar
Petrus89_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fikk ikke noe spill idag, men kanskje litt optimistisk når man bor å Finnmark Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når tid tror dere jeg får min Limited Edition? Jeg bestilte den fra CDON som nå har lager i Oslo (etter det jeg har hørt) og jeg bor på Fauske i Nordland. Har postnummer 8200. CDon sender fra sentrallageret i sverige. Sender de med A-post skal du ha det på en dag. Hvis ikke tar det kanksje 2 dager. Siden du bor på Fauske er sotrteringsterminalen i nærheten så det burde ikke ta mer enn 2 dager for din del. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da står det på lefdal siden at spillet er sendt, håper det stemmer da, så har jeg det kanskje på mandag/tirsdag! men om jeg ikke tar helt feil tror jeg de sender med b-post for å få lavere fraktkostnader? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe dette, men jeg klarer ikke holde meg.. Stikker innom elkjøp på tirsdag og håper det står et reach til meg i hyllen der. Jeg liker spektakulære ting og store øyeblikk i spill. Reach ser ut til å toppe det meste på akkuratt dette punktet. Ellers har jeg jo spilt Halo 1, 2 og 3. Så jeg burde jo få med meg slutten på det hele også. For noen uker siden var jeg hvertfall likegyldig, nå er jeg virkelig gira! Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe dette, men jeg klarer ikke holde meg.. Stikker innom elkjøp på tirsdag og håper det står et reach til meg i hyllen der. Jeg liker spektakulære ting og store øyeblikk i spill. Reach ser ut til å toppe det meste på akkuratt dette punktet. Ellers har jeg jo spilt Halo 1, 2 og 3. Så jeg burde jo få med meg slutten på det hele også. For noen uker siden var jeg hvertfall likegyldig, nå er jeg virkelig gira! Eller begynnelsen Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jaja, begynnelsen på det hele da.. Hvordan er stemningen for online blandt folk her inne da? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vi takker for din bestilling hos Elkjøp! Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. Woo! Jeg er ingen megafan av Halo, men Reach ser så bra ut at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å glede meg. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 vil gjerne spille co-op på heroic eller eventuelt legendary, har mulighet til å spille etter 5 på hverdager og hele dagen i helga. Kommer til å spille mye online med reach også, så det er bare å adde meg på Live. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) noen som er sugne på å klare hele greia på legendary på release? Har så å si fri på onsdag så... Edit: Chronilus, kanskje du er med? Endret 10. september 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Spilt Reach oppimot 4 timer i dag hos en kompis. Skal si jeg er fornøyd. Uten å spoile vil jeg si jeg elsker Reach mer enn Halo 3 og ODST, selv de to tittlene til sammen. Men nå likte jeg ikke Halo 3 så mye, og elsket ODST. Det er garantert den beste Halo-tittlen siden Halo 2, klart. Gleder meg til å få spillet selv på tirsdag, og har allerede fikset fridag. Mmm...ikke lenge igjen nå. Heldigvis er jeg noe borte i helga, så blir fort til dagen kommer Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 noen som er sugne på å klare hele greia på legendary på release? Har så å si fri på onsdag så... Edit: Chronilus, kanskje du er med? Har jobb fra 0700-1530 både tirsdag og onsdag så tror ikke jeg kan være med på noe marathon, men kanskje jeg er litt "sjuk" på onsdag Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fikk mail at mitt eksemplar er sendt, ja det sa de samme med Halo ODST og da venta jeg i 2 uker, håpe for guds skyld det ikke skjer igjen, hvordan skal jeg få tid til Halo Reach når jeg har så mye annet å game på Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er det ikke bare greit at Halo: Reach bruker lang tid på å ankomme, hvis du har så mye annet å spille? Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vil nå påstå at Reach er pri 1! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Mitt ble sendt fra Elkjøp i dag det også, så da kan eg faktisk regne med å ha det i kassen på tirsdagen Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 noen som er sugne på å klare hele greia på legendary på release? Har så å si fri på onsdag så... Edit: Chronilus, kanskje du er med? Jeg er gjerne med fra rundt tolv, har forelesning til 11:00. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sitter og venter på at posten skal komme med ginrene krysset. Posten kommer her mellom 09:30 og 10:30. Men gjør i-grunn ingenting om jeg ikke får spillet i dag. Jeg har Spansk gloseprøve på Mandag og Samf.fag prøve på Onsdag. I tillegg har jeg haugevis med spill jeg enda ikke har runnet. Men om det ikke kommer i dag blir jeg likevel sint. Men lanseringen er jo ikke før på Tirsdag uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå