cavumo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det står det på min også! Sporingsnummer også, dog, det fungerer selvsagt ikke. Men hey, dette lover jo bra. Legendary Edition. selvsagt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Det står det på min også! Sporingsnummer også, dog, det fungerer selvsagt ikke. Men hey, dette lover jo bra. Legendary Edition. selvsagt. Akkurat det samme her når jeg sjekker. Edit: Fikk mail nå om at det er sendt. Endret 9. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Noen som har bestilt fra lefdal? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Og der var spillet sendt. Den ble sendt rundt 15:57 ifølge sendingsbekreftelsesmailen (langt navn!). Krysser fingrene for at jeg får spillet på Lørdag. I værstefall på Mandag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Elkjøp sender som sagt fra Sverige og det er nok derfor de sender litt før de andre nettbutikkene. Dessverre er det ikke den geografiske avstanden mellom Norge og Sverige som avgjør frakttiden, men byråkratiet imellom. Pakkene må gjennom grensa på vei til postkassene til ventende nordmenn, noe som ikke sjeldent tar lang tid. Det er ikke noe mer enn en teori fra min side, men med tanke på at at Elkjøp sender sendingsbekreftelse først av alle nettbutikkene, men ofte leverer sist tror jeg at jeg er inne på noe. I bunn og grunn vil jeg bare advare Elkjøp/Lefdal-kundene her mot å skru forventningene for høyt. Samtidig vil jeg ikke snakke dritt om disse butikkene, men det er slik landet har lugget ved flere anledninger nå. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har for en gangs skyld fått pakkesporing fra Elkjøp. I følge tidtabellen til Bring vil det ta 2-4 virkedager før jeg mottar pakken. Kan leve med det Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Spill fra Elkjøp tar 3 dager med brevpost (bor i Nord Trøndelag btw). Så du burde ha spillet senest mandag. Er også ganske barnslig å legge all skyld på Elkjøp, når det faktisk er postselskapene som bestemmer hvor lang tid sendinger tar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Det er jo det jeg sier. Elkjøp sender flere dager i forveien, men pakkene kommer frem "for sent" likevel. Men det er fremdeles Elkjøp som må ta sin del av skylda. De sender tross alt fra Sverige når de kunne sendt fra Norge. Meg bekjent er det den eneste kjeden som faktisk har problemer med å levere innen akseptabel tid. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 har fått beskjed om at legendary pakken er sendt og fått sporings nummer nå fra elkjøp. Litt rart(synes jeg) at legendary pakken ble sendt før standard edition som jeg også bestilte fra elkjøp. bestilte vanlig først og så legendary etterpå uten å avbestille vanlige i håp om at jeg hvertfall fikk den vanlige versjonen i tide. men hvis jeg får begge to på samme dag så kommer jeg vel bare til å selge den vanlige versjonen til en venn eller noe for prisen jeg betalte for den hos elkjøp, eller bare sende den tilbake... Men håper virkelig den kommer på mandag eller senest tirsdag ettermiddag Hva skjer egentlig hvis du får spillet på lørdag/mandag og du setter den i xboxen for å spille? er det fare for å bli bannet da? Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) De sender Legendary først fordi den blir sendt med Servicepakke (altfor stor til brevpost). Tar noe lenger tid med Servicepakke, tipper du har den på Tirsdag, senest Onsdag. Og du blir ikke bannet, men det er ingen vits å spille multiplayer ettersom de kommer til å resette cR og leaderboards på Tirsdag (tror jeg). Endret 9. september 2010 av Hcw87 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvis du spiller med en kopi du har kjøpt lovlig; nei. Spill i vei, Microsoft vil ikke gjøre noe. De sender nok LE før den vanlige utgaven fordi den vanlige kan sendes som brevpost og derfor bruke mindre tid. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Noen som har bestilt fra game.no som har fått Mail? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg fikk mail om at de ikke fikk belastet kortet mitt og at bestillingen ble annullert. Jeg bestilte på nytt (for 300 kr mer ) og fikk svar på epost om at de første sendingene går ut i morgen tidlig. Resten sendes med posten klokken 16 i morgen. Endret 9. september 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nei der var det ingen mail om spillet var sendt, så spillet skal komme på tirsdag, da må jammen de få giret igang viss jeg skal få det til lansering!!! Trenger så sårt noe å game på 360en, kan ikke bare game Gears Of War 1 hele dagen lang.... Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Får ikke logget på elkjøp kontoen min. Hva skjer? "E-post adressen finnes ikke". Noen andre som har samme problem? Vil bare sjekke om de har sendt spillet mitt, men neida <_< Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Ser nå at forsendingen er ankommet Oslo. Da har jeg nok spillet senest i morgen (bestilt på Elkjøp). Edit: Innlevert terminal og videresendf, står det. Da er nok pakken på vei til postkassen min :D Edit II: Nei, den kommer nok i morgen Endret 10. september 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Bestilte fra lefdal, enda ikke fått noe sendingsbekreftelse Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Regner med at elkjøp og lefdal sender ut spillene mandag siden release er onsdag. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 **Release er tirsdag 14.9.2010. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har fått beskjed om at min Legendary Edition fra Elkjøp er regsistrert på terminal i Oslo, anntar at den er i Bergen til tirsdag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå