Bruker-162103 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Fyttigrisen for en fantastisk video. Fikk frysninger av den. Og musikken var jo helt vidunderlig. Bungie <3 Endret 8. september 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så på GTTV hvor de sa at MS skulle lansere videoen den 10 september. Er den extended versjonen hele greia, eller kommer det en lenger den 10. ? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Awesome video Hvorfor kan dere ikke bare lage en hel Halo-film, Microsoft?! etter det jeg vet om, så har Microsoft tenkt å lage en film eller tv serie av halo (trur jeg) Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 vet noen sån ca når komplett.no sender ut spillene? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fantastisk video! Håper spillet leverer musikk på høgde med de vi vikk høre her B) Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 angående film så synes jeg å huske å ha lest at bungie/microsoft venter mer eller mindre kun på den riktige regissøren til å lage filmen. Sa vel også at hvis James Cameron tilbydde seg så ville det bli straks satt igang med å lage en film eller noe. Har også hørt rykter om en tv serie, om det skjer så vet jeg ikke om det blir animert eller "vanlig" serie. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 På onsdag holdt jeg Halo Reach i henda! Spaceworld var så snille og spurte om jeg vil ta på det, jeg sa ofc ja. Orgasmisk Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 angående film så synes jeg å huske å ha lest at bungie/microsoft venter mer eller mindre kun på den riktige regissøren til å lage filmen. Sa vel også at hvis James Cameron tilbydde seg så ville det bli straks satt igang med å lage en film eller noe. Har også hørt rykter om en tv serie, om det skjer så vet jeg ikke om det blir animert eller "vanlig" serie. Her har Variety en artikkel som viser hvor de ligger ann. Microsoft retains the film rights to any future "Halo" movies, and is still eager to produce a film when a budget and plotline can be worked out. It's still developing scripts by Garland, Stuart Beattie, D.B. Weiss and Josh Olson as potential blueprints. "We're still interested in making an excellent 'Halo' movie," O'Connor says. "We've created an awful lot of documentation and materials to support a feature film. We have a good idea of what kind of story we want to tell, but won't move on it until there's a great reason to do it. We're in no particular hurry." La ikke merke til at de nevnte noe om en TV-serie der, eneste stedet jeg kan huske å ha lest det er ITAvisen som ikke kan regnes som god kilde. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 GAME.no sender ut spillet (alle versjoner, ja) i morgen tidlig Lenke til kommentar
Petrus89_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fikk bekreftelse fra CDON at spillet var sendt i dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du er heldig, Petrus! Kanskje du allerede får det i morgen. Håper virkelig det sendes med det raskeste alternativet Posten tilbyr når Game.no sender det. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Pakken pakkes av CDON i dette øyebligg. Kan hende jeg får spillet allerede på Lørdag. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper elkjøp kan sende det idag eller imorgen. Har dog ingen forventninger om å få det til release. Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gamezone har det på lager, ordre står på ''Plukkliste''. Anbefaler de som enda ikke har bestilt og lurer på hvor det er best å bestille fra, å bestille hos de. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper elkjøp kan sende det idag eller imorgen. Har dog ingen forventninger om å få det til release. Samme her, bestilte det fra Elkjøp og tror ikke jeg får det på lanseringen, men viss det skjer så er det et sjokk Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg håper dere som har bestilt fra Elkjøp har en firkløver i lomma. Etter mine erfaringer med dem, så vil dere ende opp med spille 2 uker etter launch. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper elkjøp kan sende det idag eller imorgen. Har dog ingen forventninger om å få det til release. Samme her, bestilte det fra Elkjøp og tror ikke jeg får det på lanseringen, men viss det skjer så er det et sjokk Får også min fra Elkjøp så jeg er litt usikker. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg håper dere som har bestilt fra Elkjøp har en firkløver i lomma. Etter mine erfaringer med dem, så vil dere ende opp med spille 2 uker etter launch. Tror ikke det hjelper med en firkløver gitt. Det hadde sikkert ikke hjulpet om det var selveste fetter Anton som hadde forhåndsbestilt det for meg heller. Men når jeg fikk Legendary Edition til 799,- pluss en tier i frakt så kan jeg vente. Håper bare det ikke blir for lenge. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg håper dere som har bestilt fra Elkjøp har en firkløver i lomma. Etter mine erfaringer med dem, så vil dere ende opp med spille 2 uker etter launch. For min del blir det vanlig edition som jeg forhåndsbestiller på platekompaniet som jeg selger videre til en kamerat når jeg får legendary fra Elkjøp. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 På "Min side" på Elkjøp.no står det at pakken er sendt. Men de har ikke trukket penger fra kontoen min. hmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå