cavumo Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er klart at Elkjøp kan velge å kansellere ordrene våre, men det var ikke sååå mye lavere enn utsalgspris. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) De kan, men med på dem som bestilte Reach velger de nok å ikke gjøre det. De sliter med bildet sitt for spillere nok som det er. Tenker hovedsaklig på treg levering. Endret 19. august 2010 av Laland Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Amentio selger jo til 796,- pluss frakt. Men jeg stoler heller på game.no enn elkjøp/amentio. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Ellers er det jo langt ifra uhørt at butikkene innrømmer feilen og lar de som bestilte et produkt til en lavere pris en ment få beholde den prisen. Ved bestilling av et kjøleskap som er feilpriset med flere tusen kroner tror jeg nok at de viser deg til regelverket sitt. Normalt sett derimot så er ikke prisdifferansen eller kvantiteten av "feilbestillinger" stor nok til at de fleste butikker gidder krangelen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nå som det bare er 24 dager igjen skal jeg ta bungie sitt råd å ikke lese, se eller høre noe nytt fra reach. Kanske litt forge men ikke noe fra singleplayeren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Først nå begynte jeg å sikle på Legendary Edition. Ikke har jeg penger og ikke tror jeg det er så mange steder som har noen flere igjen heller. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Helvete!!! fikk en mail som spoilet en stor ting i spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Hva da? At alle dør? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det er jo ikke 100% sikkert at alle spartanene dør, men nei. Det jeg fikk vite var om en person som kommer tilbake i reach. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Viss jeg får vite noe spoilers av Halo Reach vil jeg aldri kjøpe spillet, det er så ødeleggende Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Forhåndsbestilte Legendary Edition for snart en måned siden hos game.no sammen med New Vegas og Fable 3 CE. Først ble beløpene trekt fra konto, men nå merka jeg at jeg har fått de igjen, vil det si at de ikke har nok, eller at det blir trekt når det først blir sendt? Game.no gjør meg så usikker, og jeg må ha LE av Halo Reach Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Pengene trekkes når pakken blir sendt Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Da har elkjøp og lefdal tilbud på spillet til 349,- kroner. Slett ikke gal pris det og måtte bare legge inn en bestilling. KAN jo hende det kommer et senere tilbud på 299,-, har vel skjedd noen ganger på store titler, men tør ikke vedde på det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Vil bare minne alle om at spoilere, i større eller mindre grad, er helt uønsket på forumet. Inntil det er gått en stund siden lansering og det heter "NB: Spoilere!" i trådtittelen eller beskrivelsen skal alt historierelatert postes i spoilertager. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Sitter på gjerdet angående dette spillet siden prisen er billig Men er redd for viss jeg kjøper det ender jeg opp med at ingen vil spille med meg siden jeg er altmuligamer.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Sitter på gjerdet angående dette spillet siden prisen er billig Men er redd for viss jeg kjøper det ender jeg opp med at ingen vil spille med meg siden jeg er altmuligamer.... Kjøp det for singleplayeren da, eller 4-player split-screen. Er det jeg gjør. Å spille på nett bryr jeg meg ikke om Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Sitter på gjerdet angående dette spillet siden prisen er billig Men er redd for viss jeg kjøper det ender jeg opp med at ingen vil spille med meg siden jeg er altmuligamer.... Du er redd for at ingen vil spille med deg siden du er "altmuligamer"? Det gir ingen mening. Spiller du Reach så spiller du Reach. Da kan du spille med alle som spiller Reach. Og de kommer det til å være mange av. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 skal ha limited edition, men håper sårt på et tilbud Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Håper Elkjøp kommer med tilbud på Halo Reach for 349 som dem gjorde med Halo 3, da blir det garantert kjøpt. Ønsket ditt gikk i oppfyllelse Toman, så det er bare til å stå for sine ord Bestiller dette i fra Elkjøp, driter i om det ankommer på dato eller ei Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg gjetter på at MS kommer til å pushe Reach latt-er-lig mye de neste tre ukene. Skulle gjerne vært i statene og opplevd det hele first-hand! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå