Imbakenneth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 gleder meg til hva som blir vist B) Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når skal bungie/M$ få fingen ut og komme med en pakke med alle spillene i halo serien hittil. Bungie har jo snakket om 2 trilogier, og den ene er jo ferdig. Jeg har lånt vekk halo 2 men husker ikke til hvem, og halo: CE er sporløst forsvunnet. Selv om jeg har lastet det ned så er liksom ikke det helt det samme. Litt off topic men det er jo strengt talt halo. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fullstendig enig Hadde vært fantastisk! Men to trilogier? En Halo og en med den nye IP'en? (tviler egentlig på at det blir noen ny IP - Bungie lanserer Halo 4 samtidig som den neste generasjons Xbox ) Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hadde vært fett viss bungie lager Halo 1 og 2 igjen. i HD grafikk? akuratt som sony har lagd God of war 1 og 2 igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 De finnes i Games on Demand på Xbox 360 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Liker hva jeg ser. Gleder meg til 12. des så vi kan få mer info! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) De finnes i Games on Demand på Xbox 360 Halo 2 også? Tror ikke det var ute sist jeg sjekket, og de oppdaterer vel ikke den listen lenger. Endret 25. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Njaaa. Synes jeg har sett det der, men er jaggu ikke sikker siden du nevner det. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) hadde vært fett viss bungie lager Halo 1 og 2 igjen. i HD grafikk? akuratt som sony har lagd God of war 1 og 2 igjen. De lagde ikke de om igjen akuratt bare oppgraderte grafikken litt. Det jeg heller vill se er mer halo reach...NÅ Halo 2 er ikke på games on demand. <_< Endret 25. november 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det jeg heller vill se er mer halo reach...NÅ Second that! Hadde ikke blitt lei meg om en oppusset versjon av "Blood Gulch" ble med i Halo reach 12. desember Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 hva skjer 12. desember angående reach? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 hva skjer 12. desember angående reach? http://www.google.no/search?client=opera&rls=nb&q=12.+desember+Reach&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 Reach skal vises frem Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) åhh, ser man hvor lat jeg er En gledelig nyhet, men faen ta dere for at dere sa det nå kommer til å sitte å glede meg i sju långe å sju breie edit: Er det bare jeg som håper vi får se vennene til MC i reach? Endret 26. november 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Beklager dobbelpost, men har noen sett de lekkede bildene av reach? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er vel mer eller mindre garantert. I The Fall Of Reach boken, så er MC med i slag sammen med opptil 20 andre Spartans, kanskje flere og. Lenge siden jeg leste boka Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Beklager dobbelpost, men har noen sett de lekkede bildene av reach? Du kan se de viss du blar et par sider tilbake. Hadde ikke blitt lei meg om en oppusset versjon av "Blood Gulch" ble med i Halo reach 12. desember Det er den banen jeg savnet mest i halo 3. Så "blood gulch" i reach er en våt drøm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Blood Gulch med ingen oppdateringer utenom teksturer hadde vært helt nydelig. Kan ikke huske hvor mange timer jeg og tre andre venner har brukt mot hverandre på det mappet. Det var aldri snakk om å spille noe annet map. Valhalla skulle liksom være Blood Gulch v2.0, men det var jo noe dritt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har blitt en del spilling på det mappet der her også med tre andre. Men den største favoritten vår er "Hang em High" med rockets only Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 er Blood Gulch fra halo 1? har ikke spillt noen multiplayer på halo 1 og 2, har bare spillt på halo 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er fra Halo 1 ja. Når vi skal spille 4-player split screen velger vi alltid Halo 1. Halo 2 og 3 er ikke i nærheten å ha like kule brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå