head_hunter Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) NO shit! STOR bungie update denne uken Her er all rustingen du har fra starten av. Du kan også se stemmene du kan bruke i fire fight og sist men ikke mist effektene du kan bruke på hjelmen. Endret 17. juli 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Sgt. Johnson, Cortana og Master Chief? Jeg vet så hvem jeg vil være i multiplayer. Håper Mark V blir tilgjengelig utover. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Du kunne se caboos bruke mark V i RvB traileren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hjelmen i midten på rad to var rimelig awesome. Når det kommer til flaming Recon osv kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre. Vel, det stemmer ikke helt, for jeg mener at det bare er noe tull. Utover det bryr jeg meg ikke ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Mark V eller den helt til venstre på rad fire. Håper Master Chiefs stemme er tilgjengelig i Firefight. Forøvrig hadde Mark V+flammer på hjelmen vært kremen av iskremen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Tror jeg kjøper dette blindly pga jeg har den nye 360en selvom jeg ikke har lyst på spillet. Men på den andre siden føler jeg meg pliktet til å kjøpe det da er bare Gears Of War 3 som er av interesse av de eksklusivene til 360en... Endret 17. juli 2010 av Toman Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tror jeg kjøper dette blindly pga jeg har den nye 360en selvom jeg ikke har lyst på spillet. Men på den andre siden føler jeg meg pliktet til å kjøpe det da er bare Gears Of War 3 som er av interesse av de eksklusivene til 360en... Logikk hvor? Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvis ingen har nevnt det før, vil du trenge noen achievements for å unlocke alt (bortsett fra Limited og Legendary edition greiene) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tror jeg kjøper dette blindly pga jeg har den nye 360en selvom jeg ikke har lyst på spillet. Men på den andre siden føler jeg meg pliktet til å kjøpe det da er bare Gears Of War 3 som er av interesse av de eksklusivene til 360en... Logikk hvor? Tydligvis du skjønte den ikke men den er jo grei Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor kjøpe et spill du ikke har lyst på? Er det fordi det er eksklusivt? Det er en veldig tafatt grunn. Spar på pengene dine og kjøp noe du har lyst på, i stedet. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tydligvis du skjønte den ikke men den er jo grei Tenker du på at du blander engelsk og norsk? Jeg måtte tenke meg om både én, to og tre ganger, men til slutt gikk det opp for meg hva du virkelig mente. Jeg må dog si at jeg overhodet ikke fikk noen åpenbaring. Jeg tenkte mer på den fullstendige irrasjonelle konklusjonen din. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor kjøpe et spill du ikke har lyst på? Er det fordi det er eksklusivt? Det er en veldig tafatt grunn. Spar på pengene dine og kjøp noe du har lyst på, i stedet. En av grunnene er at viss jeg ikke kjøper dette blir det ingen spill på 360en for min del før Gears Of War 3 i 2011, må jo ha noe til min nye 360 Slim som rettferdiggjør kjøpet da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Spillene som allerede finnes, samt multiplattform-spill som du har til Xbox 360 rettferdiggjøre det kjøpet like mye som kommende eksklusiver. Men nå setter vi en stopp for den diskusjonen før vi havner altfor langt fra emnet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hvis ingen har nevnt det før, vil du trenge noen achievements for å unlocke alt (bortsett fra Limited og Legendary edition greiene) Ja noen unlocks er til og med knyttet opp til halo waypoint sånn at du trenger achievements i halo 3 og odst. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Super fersk nyhet fra comic con. Du kan spille som covernant i fire fight. 1:Du kan spille som covernant i fire fight. 2: Du kan kjøre en gaffel truck 3: Alle banene til firefight er tatt ut av storyen. Endret 23. juli 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Var ikke alle banene i ODST også fra spillet? Uansett kult å få spille begge sider i både Gears 3 og Reach. En av de tingene jeg virkelig elsker med Left For Dead-serien er at du kan spille begge sider, og at de spilles forskjellig. Håper det blir en slik vri, og at det er snakk om at du kan spille annet enn elites, selv grubs hadde vært konge. Men jeg håper litt på en hunter, hvis de gjør det bra. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) http://majornelson.com/archive/2010/07/22/xbox-360-limited-edition-halo-reach-bundle.aspx Jeg må denne i tillegg til Legendary Edition Awesome! Endret 23. juli 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Forge ser helt latterlig tøft ut. Virkelig. Endelig skal jeg tørre å bruke det ordentlig jeg også! Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Forge vidoc GAME OF THE YEAR ALL YEARS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå