head_hunter Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Noen andre som skal ha ledgendary edition? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Jeg skal definitivt ha Legendary Edition! Angrer fortsatt på at jeg ikke kjøpte Halo 3: Legendary Edition.. Edit: Halo: Reach LE bestilt fra GAME.no! Endret 12. juli 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Bestilte i går kveld, men fikk ikke ordrebekreftelse før i dag. Et noe shady førsteinntrykk, men hvis de leverer varene skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Tenker eg går for den vanlige utgaven, med mindre elkjøp kommer med ett godt tilbud alà Slam Wake Endret 12. juli 2010 av Mala Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Skal bestille i morgen fra game.no viss den ikke kommer på release er du ferdig laland! Selv om siden er ukjent er prisen 500 kroner billigere enn jeg trodde legendary kom til å koste. Endret 15. juli 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Tenker jeg gjør som med Halo 3. Bestilte Legendary Edition fra Zailor.no (for 899,- B)), men tok ingen sjanser og kjøpte den vanlige utgaven i butikk på utgivelsesdagen. Godt var det, for LEen kom ikke før en uke senere! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg er glad det er gratis frakt med tanke på at statuen veier 4.5kg og er 25 cm høy. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Den kommer til å gjøre seg godt med Halo 3-hjelmen. Mye mulig dette blir min siste store "investering" i et enkeltspill. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Bestilte i går kveld, men fikk ikke ordrebekreftelse før i dag. Et noe shady førsteinntrykk, men hvis de leverer varene skal jeg ikke klage. Er vel ikke alle som har automatiske ordrebekreftelser som sendes ut samtidig som du bestiller. Har hvertfall bare positive erfaringer fra de gangene jeg har bestilt fra game.no Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bestilte i går kveld, men fikk ikke ordrebekreftelse før i dag. Et noe shady førsteinntrykk, men hvis de leverer varene skal jeg ikke klage. Er vel ikke alle som har automatiske ordrebekreftelser som sendes ut samtidig som du bestiller. Har hvertfall bare positive erfaringer fra de gangene jeg har bestilt fra game.no Langt i fra alle som har automatisk ordrebekreftelser. Blant annet GameZone, som er en noenlunde stor aktør i norske spillbutikker på netter, har ikke det. Sist gang måtte jeg faktisk purre for å få ordrebekreftelser, og det er et shady førsteinntrykk. Funderer litt på om jeg skal legge inn bestillingen på Game.no jeg også. 999,- kr er en fin pris, men det er mye til å være et enkeltspill. Spesielt med tanke på at jeg etter alt å dømme ender opp med den vanlige versjonen i tillegg, ettersom jeg tipper det er liten sannsynlighet for at jeg får Legendary på dagen. LE's er enormt ofte forsinket, er tunge og derfor også treige i postgangen og generelt annet tullball som kan skje. På den annen side, det er Halo. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva er så fordelen med Legendary edition? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva er så fordelen med Legendary edition? Flammende hjelm. Desidert. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det ikke lettere å se folk da, når de brenner og greier? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det ikke lettere å se folk da, når de brenner og greier? Med tanke på at det er de beste i Halo som kjøper Legendary Edition, tviler jeg på at det blir et problem. Det er mer et tegn på at du skal holde deg unna. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Alle kan da bestille LE, trenger ikke å være best for å gjøre det. Jeg har bestilt det jeg, jeg er ikkeno super-god men jeg vet hvor kulene skal treffe. Ser jeg flaming helmet kommer jeg til å gå direkte for de. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg er interessert i spillet, gidder ikke betale masse ekstra for figurer og annet crap. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det ikke lettere å se folk da, når de brenner og greier? Med tanke på at det er de beste i Halo som kjøper Legendary Edition, tviler jeg på at det blir et problem. Det er mer et tegn på at du skal holde deg unna. Det er ikke de beste som kjøper LE, det er for det meste 14 år gamle fanboys som er helt: "OMGZ halo i can haz ze legendary cuz it can fainily make me mlg 1337". Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det ikke lettere å se folk da, når de brenner og greier? Med tanke på at det er de beste i Halo som kjøper Legendary Edition, tviler jeg på at det blir et problem. Det er mer et tegn på at du skal holde deg unna. Det er ikke de beste som kjøper LE, det er for det meste 14 år gamle fanboys som er helt: "OMGZ halo i can haz ze legendary cuz it can fainily make me mlg 1337". De som er stor fan av serien vill nok også kjøpe legendary edition. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ironi fungerer tydeligvis dårlig på Internett. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ironi fungerer tydeligvis dårlig på Internett. Er det noe nytt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå