Blackbuck_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Bare jeg som sitter med en 2mb-linje tydeligvis 13%! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Er på 75% jeg da. Edit, mente 80% Nå er jeg på 1%, den valgte at jeg måtte begynne på nytt siden kontrollen skrudde seg av mens jeg ventet. Fuck deg Bungie! Endret 3. mai 2010 av Erik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 96% nå! GLEDER MEG. Jeg lovte egentlig meg selv under forrige E3 å ikke skrive flere "GLEDERMEG" innlegg, men fuck det ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Bare en advarsel til alle, hvis du går vekk fra der hvor det står at den laster ned eller hvis kontrollen skrur seg av så må du begynne helt på nytt igjen. Du kan ikke trykke på en knapp etter du har begynt å laste ned. 97% her ^^ Endret 3. mai 2010 av Erik Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 holder på og laster ned den nå Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kontrollen min skrudde seg av. Men jeg har ikke gått ut av vinduet. Så nå ligger jeg på 48% Come on! Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nå er min ferdig. Skal ta en prøverunde nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Spilte en kjapp runde før jeg måtte gjøre noen lekser med lillebror, men det var en skikkelig deilig runde. Kommer til å storkose meg gjennom hele Betaen, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva slags gametype, Lakus? Tror jeg skal gå rett på vanlig slayer eller Invasion. Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Invasion tror jeg ikke er tilgjenglig fra start. Har bare sett og prøvd slayer så langt. Edit: Så vidt jeg kan se er det bare slayer og teamslayer, samt den capture the flang varianten som er tilgjengelig. Endret 3. mai 2010 av goggyss Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Første runde ble en runde med Headhunter, som faktisk var veldig morsomt. Jeg har vært litt skeptisk til den modusen, men all tvil ble visket vekk. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 laster ned nå jeg gleder meg helt sykt synd at det er skole i morra <_< Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Første runde ble en runde med Headhunter, som faktisk var veldig morsomt. Jeg har vært litt skeptisk til den modusen, men all tvil ble visket vekk. Godt å høre Er litt skeptisk til Headhunter selv. Mest fordi det er alle mot alle. Jeg foretrekker lag. Håper all tvil blir visket vekk her også. 96%! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) 95% ;D eller nei, 100% Endret 3. mai 2010 av The lord of the rings Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det funker ikke for meg. Det står bare "loading..." på playlist Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Jepp. Står det her og. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Meg også hvorfor nå? skal snart gå og så funker det ikke når jeg skal begynne å spille, typisk sånne ting skjer når man har gledet seg vedlig... Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Crap... <_< Dog bedre en Stimulus map pack releasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå