Imbakenneth Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 er det på odst menyen at det står Reach beta? eller er det et annet sted? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jada, veit det er Beta det er snakk om. Men skulle ikke denne komme nå i dag da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jo, sen morgen i statene. Såvidt jeg vet er det knapt tidlig morgen der bort nå. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Kommer om ca 5 timer da "Welcome to the Beta"-film ligger på Extras-menyen nå. Får se ferdig The Hurt Locker og den i mens Endret 3. mai 2010 av Mr 170 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Synes det er litt dårlig med tanke på at det sa "World Wide Beta". Da kunne de ha stillt seg inn etter tidssonene til alle landene i Europa. Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Synes det er litt dårlig med tanke på at det sa "World Wide Beta". Da kunne de ha stillt seg inn etter tidssonene til alle landene i Europa. enig, sto opp tidlig i dag for å prøve den, men nei... :/ Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kom over en video fra OmgFragged. Denne karen har gode ferdigheter eller så er bare motstanderne meget dårlige. ^_^ http://www.youtube.com/watch?v=NmNORrmkOtg Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Synes det er litt dårlig med tanke på at det sa "World Wide Beta". Da kunne de ha stillt seg inn etter tidssonene til alle landene i Europa. Overrasket over at vi må "vente" på USA? Håpløst egentlig. Jeg vil spille nå! Mens vi venter litt til på betaen Over 45 Minutes Of HD Halo: Reach Beta Gameplay Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 sitter å fikler med fingrene å venter... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Bare putter ut denne tweeten som ble sluppet for 33 minutter siden: #Reach beta will turn on "late morning" PDT. Few more hours to go. We will holler when it's live. Hang in there! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Får håpe serverene ikke krasjer, hehe Det er nok en god del som sitter klar med ODST og venter. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Bare putter ut denne tweeten som ble sluppet for 33 minutter siden: #Reach beta will turn on "late morning" PDT. Few more hours to go. We will holler when it's live. Hang in there! Så betaen har ikke åpnet dørene enda, men det skjer snart? Edit: Og er det multiplayer eller campaign disken fra odst man finner betaen fra? Endret 3. mai 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cmoncmon Bungie... Regner med DL kommer til å ta forever ^^ Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Campaign-disken. Der reddet du dagen min Da jeg har mistet multiplayer disken. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 er ikke multiplayer disken mer eller mindre Halo 3 multi da? har bare puttet den i boxen en gang siden jeg kjøpte ODST så er ikke sikker Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jupp, putter du den inn i boxen popper det opp som Halo 3 Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 har nettopp spist god middag, så da skal alt være klart til en helaften med betaspilling uten avbrytelser. med mindre serverene begynner å spre kvalm... ca 15-20 min. igjen til "noon" i usa og release! Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg lagde en gamertag tråd her Check it out pleeeease Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 noen som har fått lastet ned mp betaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå