Blackbuck_InnleggNO Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Late morning PDT ja... Passer bra det. Er det forresten Split-screen i betaen? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Late morning PDT ja... Passer bra det. Er det forresten Split-screen i betaen? Ja, online split screen. Altså må du ha flere XBL Gold kontoer på Xboxen til de andre. Endret 2. mai 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ikke noe gjestevalg slik som i Halo 2 og 3? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ikke noe gjestevalg slik som i Halo 2 og 3? Ikke i betaen. I full versjonen så klart vanlig split screen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg er ganske sikker på at du kan spille split screen i betaen med opp til 3 gjester. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Han sier det er online split-screen i betaen, men at alle som skal spille må ha hver sin Xbox Live Gold-konto. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er isåfall feil. Jeg har opplevd flere i dag som har brukt Guest Live, det vil si nicket(1), nicket (2) osv. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er isåfall feil. Jeg har opplevd flere i dag som har brukt Guest Live, det vil si nicket(1), nicket (2) osv. Really? Rart.. Mener jeg så Urk på Bungie.net sa at ALLE som skulle spille beta måtte bruke XBL gold konto. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kan sjekke det nå. To minutter. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg kan sjekke det nå. To minutter. Sweet, thanks. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du kan bruke Guest Live. Jeg testet bare med to kontrollere nå, men jeg går utifra at det går til og med fire. Det finner dere uansett raskt ut av i morgen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Må vel nesten teste dette imorra...blir sikkert totalt kaos for stakkars Bungie/Microsoft sine servere så en burde ikke holde pusten mens det laster ned..... Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Må vel nesten teste dette imorra...blir sikkert totalt kaos for stakkars Bungie/Microsoft sine servere så en burde ikke holde pusten mens det laster ned..... Regner ikke med at jeg kommer meg inn med det første nei.. De regnet vel med ~3 mill som kom til å teste betaen. @ nypis: Okei Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det var med gjester også, ja! Gledelig! Når det heter at den kommer sent på morgenen i Statene blir vel det tidlig kveld/18-19 tiden her til lands? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Wow! Utrolig at folk greier å modde noe på så kort tid! Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det var med gjester også, ja! Gledelig! Når det heter at den kommer sent på morgenen i Statene blir vel det tidlig kveld/18-19 tiden her til lands? Ja, PDT er vel 9 timer bak oss? Kan gjerne komme late morning GMT+1, ettersom jeg har fri mandager Gleder meg til å prøve den (oppgraderte) Assualt Rifle'n og DMR'en. De ser herlige ut! En kamerat av meg fikk RROD en uke før Halo 3-lansering. I dag fikk han E74 - en dag før Reach-beta. Bummer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Aww, det unner jeg ingen! Slenger i ODST nå jeg - så kan jeg forhåpentligvis laste ned så fort som tidlig i morgen! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) jaha, korti kan eg laste ned denne betaen? har odst i og vente på betaen såg på bungie at det blir late morning som elten er kl 12 eller midnatt kjempe kjekt og koffer skreiv eg demo Endret 3. mai 2010 av Morten_H Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Så når kan denne demoen bli og finne på Live? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå