Lakus Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Du som skryter av at du starter på nytt hver gang du dør i God of War 3 burde vel kanskje ikke rope for høyt om at man er noob om man bruker lang tid i spill. Jeg/vi brukte vel en hel dag/kveld på en gjennomgang i fire-player coop. Betyr det at vi er noobs? Nei, det betydde at vi hadde det jævelig mye moro med å gjøre alt mulig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er litt rart at du har brukt nesten 7 timer på halo 3 odst singleplayeren. Sier du at du har spilt hele single playeren 2 ganger på 1 uke. Du har heller ikke rørt firefight. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Må si kanskje jeg en av de koseligste co-op øyblikkene i ODST, men kanskje en av de kleineste spillopplevelsen med. Tenker på Deja Vu-cheevo`en. http://www.youtube.com/watch?v=sz2pmgf1eoI Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 "They´re charging their excavation beam" "BUT THE DIG SITE IS ON THE OTHE SIDE OF THE CITY" Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Du som skryter av at du starter på nytt hver gang du dør i God of War 3 burde vel kanskje ikke rope for høyt om at man er noob om man bruker lang tid i spill. Jeg/vi brukte vel en hel dag/kveld på en gjennomgang i fire-player coop. Betyr det at vi er noobs? Nei, det betydde at vi hadde det jævelig mye moro med å gjøre alt mulig. Har jeg faen sagt det, har ikke skrytet at jeg dør, jeg starter på nytt for å oppleve starten en gang til osv, tror du har misstolket det jeg sa... Og jeg fant bare 11 lyddagbøker fordi storyen reiv ikke med meg i det hele tatt, savna Master Chief Endret 4. april 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fanboyen\toman du svarte ikke på hvorfor du har brukt 7 timerpå odst selv om du sier at du brukte 3. Mye info på bungie.net. Og da mener jeg MYE. DU kan lese om de nye våpnene, gamle våpen, kjøretøy, loudouts, assasinations, Armor Ability og forskjellene mellom spartan og elite. Link Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fanboyen\toman du svarte ikke på hvorfor du har brukt 7 timerpå odst selv om du sier at du brukte 3. Mye info på bungie.net. Og da mener jeg MYE. DU kan lese om de nye våpnene, gamle våpen, kjøretøy, loudouts, assasinations, Armor Ability og forskjellene mellom spartan og elite. Link Jo jeg har nettopp svart på jeg brukte 3 1/2 timer pga intetsigende story og lyddagbøker er kjedeligt å samle, akkurat som Bioshock sine dagbøker, det fungerte ikke for meg. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Masse nytt knask på GTTV her. Endret 17. april 2010 av nypis Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Herremin, nå gleder jeg meg! Håper de holder på 2-3 uker i hvertfall. Vil heller at de tar den ned tidligere og får tid til å polere det ferdige spillet. Invasion hørtes veldig stilig ut, og jeg håper det forskjellige "armor abilities"ene er godt balansert. Men det er vel det vi skal finne ut av! Det ser også innmari pent ut. Aldri en dum ting! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Vell halo 3 betaen varte i 3 og en halv uke så vi kan nok forvente det samme av reach. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 De sier jo at de tar den ned med én gang de får inn all dataen de trenger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Et innlegg som var åpenbar trolling er slettet. Reaksjoner på moderering taes på PM. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har det vært nevnt noe dato i forbindelse med når halo reach betaen åpner? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Står i trådbeskrivelsen. 3. mai. Tror jeg leste noe om at det er 3. mai i Amerika og 4. mai i resten av verden, men det er en av de to dagene. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Halo: Reach Multiplayer Preview: A New Game, But Not Unfamiliar Screenshots Halo: Reach To Get the Limited and Legendary Edition Treatment? The standard edition will cost $60, whereas the limited edition including special packaging, collectibles and in-game armour will set you back $80. The ultimate 'Legendary' version of Halo: Reach weighs-in at $150, bundling all of the limited content into an even more uniquely packaged boxy-box-box, with a "Legendary Noble 6 Sculpture". Høres bra ut Angrer på at jeg ikke kjøpte Halo 3 Legendary Edition, så nå blir det definitivt Legendary Edition Endret 21. april 2010 av Mr 170 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Den nye vidoc hadde sykt mye gameplay. Det var som vanlig bare betaen men det er fortsatt awesome. Link Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det ser vannvittig bra ut! Kjenner jeg får litt nerver når jeg tenker på at det bare er halvannen uke igjen. Bungie er gode på MP, men så mange variabler (loadouts) har det vel ikke vært tidligere. Håper det de fikser det ordentlig på første forsøk! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Awsome. Kanskje jeg faktisk vil bruke penger på denne Legendary-utgaven. With a price of $149.99, the Halo Reach Legendary Edition is one of the pricier collector's editions we've seen, but it certainly isn't without reason. There's not mini-plastic cat helmet inside this box. Instead, Bungie commissioned McFarlane Toys to create a 10 inch tall, 10 pound diorama statue featuring the members of Noble Team, the stars of the game. As if that weren't enough, the Legendary Edition also comes with a flaming Spartan helmet for multiplayer, as well as all of the contents of the Limited Edition, all packed inside a striking UNSC-themed custom box. http://kotaku.com/5521941/halo-reach-legendary-edition-lives-up-to-its-label Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Stemmer det at det ikke er noe master chief i dette spillet? Snakker om å kaste millioner ut av vinduet. Uten han vil spillet sikkert bare selge halvparten av hva det ville gjort hvis det var med han. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det er riktig at Master Chief ikke er med i Reach. Spillet blir nok kickass selv uten ham, og det kommer garantert til å selge himla mye mer enn Halo 3 både i det korte og lengre løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå