Toman18 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Oiisann, jeg har lenge siklet etter dette. Kansje dette blir en bedre spillopplevelse en Mass Effect 2 "ja jeg veit jeg kan egentlig ikke sammenligne disse 2". Vurderer bare å selge Splinter Cell når jeg henter det å legge av pengene i Halo Reach isteden for. Tror Reach for meg blir mest singelplayer da jeg aldri likt mpdelen noe særlig... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja eg har aldri fallt for online biten i Halo spillene, mye av grunnen ligger nok i at eg har vert COD-fanboy i så mange år Men i split-screen er Halo uslåelig morro altså! Men eg ser virkelig frem til Reach eg altså Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 G4 har skrevet en artikkel om "armor customization." Det ser ut til at du får poeng (cR) når du gjør forskjellige ting som "headshot" osv. Det kommer også daglige og ukentlige utfordringer fra bungie som gir cR. Du sparer opp cR-en og bruker den på å kjøpe armor deler. De gir ingen fordelen. De er bare "for looks" Link Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=BWU_032610 Også noen svar ang. ranking systemet. Trueskill er skjult, nå er det kun Rank som vises. Lenke til kommentar
FST Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg fåstår ikke helt det med sesonger osv, Men resten høres helt topp ut. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) He-he. Endret 1. april 2010 av nypis Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Likte slutten. "every game you think your doing the right thing but then it turn out you fucked up." Den plasma riflen (0:48) så litt funky ut. Edit: etter et lite besøk hos bungie forumet så fant jeg ut at det var "plasma repeater" som er covernat sitt svar på assault rifle. Hvordan denne skiller seg ut fra plasma rifle er jeg usikker på. Du kan lese om de nye våpene osv i et intervju fra gameinformer. Link Endret 1. april 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sjakk? Det må jeg si. Så ikke den komme, men med Forge kan en kanskje lage flere brett- og terningspill, da? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hahaha, bra aprilspøk (http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=25354) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ignorer mitt tidligere innlegg. Jeg tok ikke hensyn til datoen når jeg skrev det Lenke til kommentar
latslask Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ignorer mitt tidligere innlegg. Jeg tok ikke hensyn til datoen når jeg skrev det HHAHAHA! Enn at du gikk på den! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 HAHAHAH! Er det virkelig mulig Laland? TG må være farlig for hodet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er veldig mange ting som skal forvirre innmari mye på den éne, veldig irriterende dagen. Svenning sa han skulle komme hit og jeg slukte agnet rått med snøre, snelle og det hele. Jeg er for godtroende. ANYHOW; Reach-betaen blir fet. Det tør jeg spekulere på nå. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det er veldig mange ting som skal forvirre innmari mye på den éne, veldig irriterende dagen. Svenning sa han skulle komme hit og jeg slukte agnet rått med snøre, snelle og det hele. Jeg er for godtroende. ANYHOW; Reach-betaen blir fet. Det tør jeg spekulere på nå. Har jeg forstått det riktig hvis det er slik at forhondsbestiling av ODST, gir tilgang til REACH beta? Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nei, så lenge du har ODST, vil du få tilgang til Reach-betaen (gjennom hovedmenyen). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Alle ODST spillene gir tilgang til Reach betaen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Dumt jeg solgte ODST 1 uke etter jeg hadde spillet. Fullførte det på 3 1/2 timer på Heroic alene, og kjenner folk som spilte 3 player co-op på normal og brukte over 7 timer ahahahhah noobs... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Spilte det 6 timer 4-player coop på det letteste jeg. Men vi rushet ikke. Er ikke alle som gjør det, må du vite. Er ikke en noob bare fordi en ikke stresser. Endret 4. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg stresset ikke, spilte i normal tempo og det var ikke lengre en 3 1/2 timer, mener spillet var for kort og altfor lett, skulle valgt Legendary så jeg kunne brukt 5 timer... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du må ha stresset eller rushet for å bruke tre og en halv time på historien. Plukket du opp noen lyddagbøker? Spilte du med hodeskaller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå