Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Var det bare jeg som så at det var med loudouts som du kan se 18sek inn i filmen. Vill det si at våpen ikke ligger rundt på banen?

26sek inn i filmen kan vi se en powerup som ser ut til å lage et skjold rundt personen som får ghosten til å kræsje å sprenge.

Headhunter (:D) kan jeg tenke meg du får poeng for å få headshot og så samler du opp poeng og mister de når du selv blir truffet i hodet. Poengene blir vist som hodeskaller som ruller ut når du dør.

Active rooster, WTF?

 

Jeg ville tro at invasion er som odst sin fire fight med tanke på at det var dropship osv.

 

Den traileren var bare elsk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svært så interessant og spennende video. Gleder meg til 3. mai!

 

Invasion: Jeg er ganske sikker på at det ikke er som Firefight. I løpet av videoen så jeg ikke én eneste Brute/Grunt/Jackal. Så lenge video rullet over skjermen var det utelukkende Elites og Spartans som visste seg. Det var også flere modus av Invasion, vanlig Invasion og Invasion Slayer. Invasion Slayer tror jeg kommer til å bli Elites og Spartans som sloss mot hverandre, ganske enkelt og relativt som vanlig slayer.

 

Jeg vet ikke om dette har noe med Invasion å gjøre, men ser vi på 1:09 ute i video blir det spilt som en Elite. På HUDen ser vi to statusbarer nede i venstre hjørnet, en kalt C og en A. Det er selvfølgelig sannsynlig at det var flere statusbarer(B er svært sannsynlig). Nå, lar vi video gå skyter Elite'en et rocketskudd mot en gjenstand. En generator, som vi kan se på skjermen, blir ødelagt.(Generator destroyed). C-baren forsvinner. Dette var den eneste modusen som det ikke stod navn nede i høyre hjørnet, det vil si at Bungie sannsynligvis har fjernet det. Jeg tror det vi så kan være en del av Invasion, der et lag med Elites skal ødelagge generatorer som Spartans skal forsvare. Grunnen til at jeg tror dette er fra storyen på Reach, så ikke les i spoileren dersom du ikke vil ha det spoilet.

 

 

I Fall of Reach blir Reach invadert av Covenant. Deres oppdrag er å ødelegge generatorene til Super-MACs(kraftige kanoner som ødelegger Covenant-skip bra!), og det er følgelig Spartans sin oppgave å forhindre dette.

 

Grafikken var dog litt skuffende, ettersom det i bunn og grunn så ut som Halo 3. Heldigvis er det bare en Alpha-build (så det ut som). Grafikken ser mye bedre ut i videoer fra historiedelen av spillet. Jetpaks, usynlighet og skjold er kult, så lenge det blir gjennomført ordentlig, og da tenker jeg spesielt på jetpacken. Assassinations ser unektelige kule ut! :D

Lenke til kommentar

Snikmord er jo i grunnen det samme som det alltid har vært, bare med en utrolig fete animasjoner. Du har alltid død av å bli slått i ryggen på Halo. Men selvfølgelig, det kan ikke være sånn at du kan stå utrolig mange meter unna, trykke på en knapp, og personen er død. Det ville ødelagt veldig, veldig mye.

 

Jeg har tro på at Bunige greier å balansere det bra. De har greid det utmerket hittil.

Lenke til kommentar

Enig, blir sikkert balansert bra. Det jeg er mest urolig for er usynlighet. Egentlig en stor uting i skytespill.. Håper det er passe lang cooldown, kort stealth tid (så du ikke kan gå rundt overalt usynlig..), du ser personen på radar (som i H3), og at du ser personens stealth som litt "blurry" på nært hold(som i H3).

 

Ellers ser det bra ut!!

 

Grafikken var dog litt skuffende, ettersom det i bunn og grunn så ut som Halo 3.

 

Vel, som du også sier, nå er dette Alfa ja, så mye polish står igjen :)

 

Og forresten..

 

Halo 3 Alpha:

Halo: Reach Alpha:

 

Så ja. Det blir bedre.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Så lenge det hele funker slik Bungie mener det skal har jeg troen på at Reach kan bli en fornøyelig opplevelse. Chattiness, tone og spillestil som kriterier for andre spillere liker jeg. Månede-lange sesonger i "Arena" tror jeg kan bli innmari skøy. Gledelig lesing!

Lenke til kommentar

Kjære vene, jeg elsker skrivemåten deres. Rett og slett gledelig. Ser innmari lovende ut hittil. Håper alle teknologiene vil fungere som de skal og ikke skape en ny GeOW2. Oh, and..

 

If you think you can break it, boost it, or otherwise find a way to game it in your favor, we want you to expose those weak spots and hit ‘em hard for massive damage.
Endret av Laland
Lenke til kommentar

Av alt jeg har hørt om reach er det en nyhet som fikk meg til å smile fra øre til øre.

 

In the Beta, players will be able to create Saved Films and upload them to their File Shares and create screenshots that can be posted to their gallery on Bungie.net. In Halo 3, players were limited to a total of around 100 custom content items (maps, game types, films, screens, etc.), but in Reach, you’ll be able to have THOUSANDS of custom content items. Better yet, you’ll be able to upload, tag, and search for content right from the in game menus, utilizing the massive database previously found only through Bungie.net to tag and query our vast community collection for kick ass content.

 

Er det noen som vet hvor mange som jobber hos bungie for tiden egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...