Laland Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg ble nettopp manipulert av min forummentor til å slette hans skaperverk. Awesome. On the other hand; noen som er med på litt Halo 2 dagene før den originale Live-tjenesten stenges? Må gå ut med et smell! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg ble nettopp manipulert av min forummentor til å slette hans skaperverk. Awesome. On the other hand; noen som er med på litt Halo 2 dagene før den originale Live-tjenesten stenges? Må gå ut med et smell! Når er det egentlig, tenkte jeg skulle gå ut å se om jeg finner det på eb/gamestop siden jeg har greid å rote vekk halo 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Denne er kanskje postet her før men.. http://burn360.net/xbox360/bungie-eclipses-god-war-hype-minutes-fourty-seconds/ Halo: Reach vidoc. Det ser tasty ut Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Når er det egentlig, tenkte jeg skulle gå ut å se om jeg finner det på eb/gamestop siden jeg har greid å rote vekk halo 2 Tar jeg ikke fryktelig feil, så mener jeg det er 14. april. Må spille noen runder på Relic, den beste banen i et Halo-spill noen sinne! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Herer et artig intervju fra destructoid folka. Han nevner blandt annet at bungie jobber med en ny ip. :o Edit: Er det noen som husker om det går ann og spille co-op over live på halo 2? Endret 17. februar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Herer et artig intervju fra destructoid folka. Han nevner blandt annet at bungie jobber med en ny ip. :o Edit: Er det noen som husker om det går ann og spille co-op over live på halo 2? Se her Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ingen dual wield = nerd rage! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er det ikke dual wield med i Reach? Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er det ikke dual wield med i Reach? Nope, de har kvittet seg med det nå. Egentlig greit synes jeg, dual wield hadde lite for seg i H3, og det gjør det sikkert lettere mtp. balancing i Reach også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=236074 Bungie konstanterer at det slettes ikke er umulig med et nytt Halo-spill fra dem etter Reach, men de skal behandle Reach som deres siste - og gjøre det til det beste de kan. Høres lovende ut! Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tror de er ferdig med Halo. De har jo en ny "stor" tittel på vei, og 343 kommer nok til å lage et nytt Halo uansett. Men men.. =) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Bungie Teasing Something Crazy For Halo: Reach It's beautiful, alien and huge. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): February 26, 2010 - It appears as though Bungie is cooking up something special for its final Halo title. A short post on the studio's developer blog teases a big reveal which is apparently being worked on by multiplayer designer Steve Cotton. "Steve Cotton is working on one of the craziest things ever in a Halo game," it says. Bungie's weekly update also provided a few details, recounting a conversation that took place by community men Brian Jarrard and Eric Osborne discussing Cotton's work. "What Cotton is playing around with right now is beautiful and alien and huge," Bungie wrote. "Brian launched into a bevy of questions designed to break Cotton down and reveal all the holes and limitations in his master plan, but at each and every step, his efforts were easily foiled by Cotton's expertly crafted construct." "Yup, we're doing that." "Yup, that's in." "Already in the plan." "We joked that what Cotton's working on deserves a ViDoc all by itself, and as we walked away, Brian and I realized that the sentiment really was no joke," it said. "We really could drop ten minutes covering just this. Easily. But then again, I could drop a single image and it would probably be enough to send you over the edge." What do you think Bungie is working on? Kilde: IGN Spennende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 A big-ass barrel roll! Nei, jeg vet ikke, men jeg håper virkelig ikke de slenger inn noe stort bare for å kunne si "hey, that thing we did in Halo: Reach was huge". Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hehe. Jeg tviler på at de hadde nevnt prosjektet på den måten dersom det ikke var noe veldig spesielt. Håper at vi ikke må vente til E3 for å få vite hva de snakket om. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Håper det blir Noble Team mot 20 scarabs samtidig. I rommet. Med ninjasverd. Det hadde vært, liek, awesome. Sånn mindre tullete håper jeg de ikke blåser hyper for mye. Vil heller bli lovet noe som er litt awesome og få noe som er awesome, enn å bli lovet noe som er maks awesome som bare blir awesome. Håper det er tilfelle nå. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Man kan fly? :o LOL. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette ser veldig, veldig lovende ut hittil! Gleder meg til å høre mer om spilltypen "invasion", som jeg innbiller meg kan minne om Battlefields Ruhs-modus. Ble smått gira nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 @Laland: Did I miss something? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå