simalarion Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Trolig pga AI er såpass komplisert som det er her. Her kan du ikke bare velge det banale gode og onde valget, du kan så og si løse quest på din egen måte ved å lure partene, si forskjellige ting til dem, sette dem mot hverandre osv osv alt dette må det lages reaskjoner på som er for meg utrolig at fungerer så bra. Men at man bare kunne endret på ansikt og størelse kunne de jo hatt med (brukt samme stemme samt samme reaskjoner). Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Fant det til 400 på Gamestop, så nå er jeg medlem av denne klubben også! woo! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Fant det til 400 på Gamestop, så nå er jeg medlem av denne klubben også! woo! Congrats Må få sagt at dette er et sinnsykt koselig "høstspill" - passer perfekt nå mens jeg venter på Dragon age... Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Begynner å bli litt irritert over det rotete quest systemet. Løpt fram og tilbake inni byen ufattelig mange ganger for å finne fram til hvem man skal prate med neste gang etc. btw, noen som har jobbet for Don som kan fortelle meg hvor tunnelen ut av byen er? ble litt for utålmodig i den samtalen og har ingen savegame i nærheten før =( Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 @Ares: Jeg vet ikke hvordan man kommer seg ut av Harbour town, men hvis man vil inn kan man bestikke en vakt med 100 gold coins. Denne vakten er på den siden av Harbour Town som er fattig, og ikke den rike! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Et litt morsomt bilde Legger det under spoiler i tilfelle noen ikke vil se det. Trenger forresten litt hjelp - leter etter: den siste Vassal ringen - finner ikke flere ruiner enn det jeg allerede har funnet + jeg har drept Lord Rosquaron eller hva han heter - noen plasser hvor Undead Lords holder til som skiller seg ut? Fant det Endret 6. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 SPOILER hvis du vil ut av byen kan du bare hoppe ut av tornet på venstre side av order porten. hopp i havet og du kommer til stranden utenfor. er også en vei ut hvor Scordo gjømmer seg, inni i horehuset. bare trykk på bilde på det innerste venstre rommet. trenger litt hjelp selv, er inne i eastern ruins og funnet de tre gull tingene og lagt dem på alteret, men i det siste rommet blir jeg spidda av pigger på bakken. hvordan kommer jeg meg forbi dem? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Fant meg nettopp mitt første skjold og Gud bedre, så mye lettere det ble! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Herregud jeg ble skuffa. Her løp jeg over halve øya for å få tak i siste delen av Souldrinker, løper rundt som en galning for å få exp til å levle opp så jeg kunne traine smithing, og smidde ferdig sverdet kun for å oppdage at Berserker sverdet mitt var kraftigere. :| Fant meg nettopp mitt første skjold og Gud bedre, så mye lettere det ble! Hold deg til å bruke sverd med skjold, uansett om du finner et 2-hånds som er sterkere. Skjoldet veier opp for den lille damage increasen. Endret 6. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 kan noen si meg hvor han magen Cyrus er? han som skal ha en crystal disc. og hvor Eldric holder til? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 SPOILER hvis du vil ut av byen kan du bare hoppe ut av tornet på venstre side av order porten. hopp i havet og du kommer til stranden utenfor. er også en vei ut hvor Scordo gjømmer seg, inni i horehuset. bare trykk på bilde på det innerste venstre rommet. trenger litt hjelp selv, er inne i eastern ruins og funnet de tre gull tingene og lagt dem på alteret, men i det siste rommet blir jeg spidda av pigger på bakken. hvordan kommer jeg meg forbi dem? Omfg, bruk SPOILER KODEN. Er det så utrolig vanskelig? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 aner ikke hvordan, er det så utrolig vanskelig å stoppe å lese når jeg skrev spoiler? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er allikevel unødvendig. Learn 2 use the forumz Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Istedet for å bruke fiffige "ztreet verzionz of wordz" kunne du heller ha informert han om hvordan han gjør det. Til en annen gang: [spoiler ] <tekst> [/ spoiler], uten mellomrommene så klart. Endret 6. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jepp, med engang man bruker én z i et ord så er det automatisk et såkalt "ztreet word", og da vet jeg det, takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Vel det er iallefall ikke den riktige grammatikformen av ordet, så da blir det automatisk "slang", eller mener du bare det er en annen korrekt versjon av ordet kanskje? Har du skrevet det i en engelsk tekst og fått kommentaren "very l337" som svar? Uansett, jeg synes det er svakt av mange å heller pirke på en person fordi han ikke bruker spoiler tagger, for så å prøve å spre kvalme enn å faktisk informere en som tydeligvis ikke vet hvordan han bruker fenomenet, da kan man heller bruke max et minutt på å informere vedkommede hvordan de gjør det. Endret 6. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Synes strengt tatt verdenen er svært liten, tar jo max 5min fra en ende til den andre. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Sikker på at du har gått over hele verdenen? Jeg har ikke kommet over hele enda, og jeg har nå spilt i 19+ timer. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Synes strengt tatt verdenen er svært liten, tar jo max 5min fra en ende til den andre. Du mener den første delen av øya, der du begynner, er hele verden? Risen verden er jo delt inn i flere områder av øya. Og ikke bare en, hvis jeg har forstått det korrekt. Endret 7. oktober 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Er flere deler ja, er på vei inn i et annet omeråde nå, angrer på at jeg solgte skjoldet og kjøpte et stort sverd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå