Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Bruker teknikken ved å parere med skjold to-tre ganger også dodger jeg et angrep og angripper fra siden, slik kan jeg fortsette til de er døde. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hvor save-games blir lagret?? Finner dem ikke på mine dokumenter.. Det som overrasket meg var hvor vanskelig kampene er selv på easy. Jeg har alltid lite liv etter dem Saves games are stored under %userprofile%\My Documents\Risen\SaveGames for Windows XP and %userprofile%\Saved Games\Risen\SaveGames for Windows Vista. The path can be changed in the registry under HKCU\Software\Deep Silver\Risen. Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Er selv en warrior of the order eller hva det heter, kommet til chapter 3 og sliter faktisk en del med staff fighting når det dukker opp 3-4 lizardmen. Sverd og skjold er vesentlig enklere, spesielt når det kommer til "power attacks". Synes slåssinga er det beste som er kommet på spill så langt, er masser med kombinasjoner ettersom du lærer deg nye knep. Det er også veldig vanskelig til tider noe som er et stort pluss. Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Heisann! Jeg trenger hjelp fra dere som har rundet spillet. Er smådesperat faktisk. Får ikke helt til spoiler-funksjonen på dette forumet, så for dere som ikke har rundet spillet - stopp og les! Spoiler! _____________________________________________________________________________________________ Jeg er kommet så langt som til innsamlingen av rustningsdeler i kapittel 4. Jeg lurer på hvor den siste rustningdelen, den som ligger i nord-øst, øvre høyre hjørne i følge questen. I hvilken grotte/plass er den?. Forstår ikke helt hvor inngangen til dette gravkammeret er. Har leita der ganske mye, skal jeg opp med alle trollene eller skal jeg inn i grotten hvor Taurians har to mennesker som jobber som slaver? Endret 5. oktober 2009 av rpgfan Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Lol, [spoiler] [/spoiler] Heisann! Jeg trenger hjelp fra dere som har rundet spillet. Er smådesperat faktisk. Får ikke helt til spoiler-funksjonen på dette forumet, så for dere som ikke har rundet spillet - stopp og les! Spoiler! _____________________________________________________________________________________________ Jeg er kommet så langt som til innsamlingen av rustningsdeler i kapittel 4. Jeg lurer på hvor den siste rustningdelen, den som ligger i nord-øst, øvre høyre hjørne i følge questen. I hvilken grotte/plass er den?. Forstår ikke helt hvor inngangen til dette gravkammeret er. Har leita der ganske mye, skal jeg opp med alle trollene eller skal jeg inn i grotten hvor Taurians har to mennesker som jobber som slaver? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har Risen kommet ut? If so er de ekstremt treg med og slippe demo... Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Har Risen kommet ut? If so er de ekstremt treg med og slippe demo... Kremt... Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan man ikke trene sword 7+ chapter 2? Joina Order Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Man kan ikke trene over lvl 7 på sword hvis man joiner Order. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er level 16, har sword Lv.10, og bærer på et Berserker Sword (80 damage). Er bare på chapter 2, hahaha. Uansett, jeg fant en tipp av et to-hånds-sverd ved West Coast, noen som vet hvor man finner den andre delen? edit: Og noen som vet hvor jeg skal når jeg har Vasili vandrende etter meg ved West Coast? Endret 5. oktober 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Etter å ha spilt demoen en del så er jeg endelig den stolte eier av Risen til PC! Laster ned via Steam nå, og gleder meg til å kunne spille det til døde etter jobb i morgen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hvor save-games blir lagret?? Finner dem ikke på mine dokumenter.. Det som overrasket meg var hvor vanskelig kampene er selv på easy. Jeg har alltid lite liv etter dem Saves games are stored under %userprofile%\My Documents\Risen\SaveGames for Windows XP and %userprofile%\Saved Games\Risen\SaveGames for Windows Vista. The path can be changed in the registry under HKCU\Software\Deep Silver\Risen. Ahh. Takk Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Monstrary quests Noen som kan hjelpe meg med å finne illusion scroll, er til de testene inne i Monstrary, vet at det skal ligge i en bok et eller annet sted hvor det står hvordan jeg lager dem, men jeg finner den ikke... Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Er level 16, har sword Lv.10, og bærer på et Berserker Sword (80 damage). Er bare på chapter 2, hahaha. Uansett, jeg fant en tipp av et to-hånds-sverd ved West Coast, noen som vet hvor man finner den andre delen? edit: Og noen som vet hvor jeg skal når jeg har Vasili vandrende etter meg ved West Coast? Når Vasili går etter deg er det meningen du skal grave opp en del av en skatt, som faren til Patty gravde ned. Den er før du kommer til ruinen med alle skjelettene, det er en slags grav så det er en gravstøtte av tre der skatten ligger. Jeg fant den samme delen av sverdet som du fant - en del er ved en ruin der det er en undead lord - husker dessverre ikke hvor. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hvor mange kapittler det er? Jeg er fortsatt på kapittel 1, lvl 11 og akkurat blitt "godkjent" av Don som medlem i gjengen hans. Har flere oppdrag i byen som gjenstår før jeg springer ut i den store verden. Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 4 kapitler. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Man kan ikke trene over lvl 7 på sword hvis man joiner Order. Spoiler? Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ikke en veldig stor spoiler det vel? Man hadde finne fort ut av det sjøl anyways. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 SPOILER er på et quest hvor jeg prøver å hjelpe en smith i harbour city og må finne to "smith`s helper". har funnet en men han andre er bare borte, noen som vet hvor han er. fant en ved porten. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) SPOILER er på et quest hvor jeg prøver å hjelpe en smith i harbour city og må finne to "smith`s helper". har funnet en men han andre er bare borte, noen som vet hvor han er. fant en ved porten. Begge er rett ved huset til smithen. Den ene er oppå festningsmuren til byen, det er en trapp opp til muren rett ved der smithen som er utslitt er. Den andre er på andre siden av huset. Han går inn og ut av tunellen der en gang iblant. Endret 5. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå