Gå til innhold

Piranha Bytes - Risen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så grunnen til at ikke nedlasting linken fra hjemme siden dems fungerer er at det ikke er sluppet?, de har i så fall ikke gjort den beste jobben med å gjøre dette klart. Er også helt sikker på hat jeg fikk beskjed om 02.october kl 00:002, 2 oktober er i dag og 2 min over midnatt har vært.....

 

Noen som kan opplyse meg?.

Lenke til kommentar

Så grunnen til at ikke nedlasting linken fra hjemme siden dems fungerer er at det ikke er sluppet?, de har i så fall ikke gjort den beste jobben med å gjøre dette klart. Er også helt sikker på hat jeg fikk beskjed om 02.october kl 00:002, 2 oktober er i dag og 2 min over midnatt har vært.....

 

Noen som kan opplyse meg?.

 

Sjekk 1-2 sider bakover i denne tråden, der står svaret på ditt og alle andre digital download kunders problem :(

 

Synd at det skulle skje på release..

 

Woho. Bare 10 timer igjen til demoen er ferdig lastet ned.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

<_<

Hvorfor laste ned bare demoen? *host host*

 

 

Gleder meg til å prøve spillet om ca. 1 dag og 4 timer. Litt skeptisk med tanke på PCen jeg sitter på, men vi får se.

 

Med mindre det bare er skjeletter igjen av ytelsen den en gang hadde skulle det gå greit vil jeg tro.

 

Optimalization er meget bra på Risen ifølge tilbakemeldingene fra folk som kjører både 8600 GT og 9600 serie kort.

 

Kom gjerne og fortell om dine erfaringer når du har fått testet :-)

Lenke til kommentar
Sjekk 1-2 sider bakover i denne tråden, der står svaret på ditt og alle andre digital download kunders problem

 

All den sikkerheten i hodet å ræva vettu, snakkom å skyte seg selv i benet. Får brukeren som Kjøper et produkt blir det ofte problemer med DVD sjekk programm, kode sjekk, online sjekk, reklame, får ikke kopiert, matrialet låser seg etter bruk på feks 4 pcer osv.. De som kjøper produktet blir straffet mens de som haddet lastet ned pirat versjonen uansett sitter trolig å spiller uten problemer for lenge siden, det er så j... opp ned måte å prøve å bli kvitt piratkopiering på, blir gal!.

Lenke til kommentar
Sjekk 1-2 sider bakover i denne tråden, der står svaret på ditt og alle andre digital download kunders problem

 

All den sikkerheten i hodet å ræva vettu, snakkom å skyte seg selv i benet. Får brukeren som Kjøper et produkt blir det ofte problemer med DVD sjekk programm, kode sjekk, online sjekk, reklame, får ikke kopiert, matrialet låser seg etter bruk på feks 4 pcer osv.. De som kjøper produktet blir straffet mens de som haddet lastet ned pirat versjonen uansett sitter trolig å spiller uten problemer for lenge siden, det er så j... opp ned måte å prøve å bli kvitt piratkopiering på, blir gal!.

 

Helt enig.

 

Men jeg kan trøste deg med at Risens kopibeskyttelse er veldig enkel og ufarlig :-)

Lenke til kommentar

Jeg har støtt på et mystiskt problem i Risen;

 

plutselig, ut av det blå, går det ikke an å trekke våpen. Jeg har prøvd å skifte rundt på hvilken knapp som skal utføre denne handlingen, uten hell. Det går an å gå rundt, prate, plukke opp ting, men ikke å trekke våpen.

 

En annen snål sak, er at da jeg skiftet hoppe- og snikeknappen over til to knapper på numpaden, reagerte helten ikke på knappetrykkene. Men bevegelseskommandoene, som jeg også flyttet over til numpaden, reagerer helten på.

 

Dette var rare greier, syntes jeg, og lurer på om noen andre har støtt på slike finurlige ting i Risen? Kan det være maskinvaretrøbbel, eller er det spillet? Jeg er helt lost her..

Lenke til kommentar

Noen som vet når jeg lærer spells hos magene? Har bestått basic training men klarte å rote meg ned i byen..

 

Sliter litt med å drepe stuff siden jeg sparer på "skill-poenga" og ikke gjør noe særlig damage med staven.

 

Viser seg at jeg har bomma litt. Må visst stikke til byen først hvis man skal bli mage, og ikke rett til klosteret. Starte ny game da o_O

Endret av Hammertime
Lenke til kommentar

Ser at denne ligger i PC-delen, men jeg har nå 360-versjonen... turte ikke å satse på at PC-en min holdt.. men, leser litt at konsollversjonen suger balle i forhold, så jeg lurte litt på hvor dette står, for mener å ha fått med meg en slags test? Men, finner den ikke.. selv har jeg ikke noe negativt å si om 360-versjonen enda..

 

Takk, takk! :)

 

Genial spill, forresten! Har gledet meg til dette lenge! Var en av de som også elsket Gothic 3! Er litt skeptisk til størrelsen enda, men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...