rodrigues_ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Skal snart gå til anskaffelse av en PS3. På x360 vet jeg at man kan ha partychat og snakke ilag uten at vi bryr andre (og at de bryr oss, for den saks skyld). Jeg vet at nett-tjenesten til PS3 er gratis i forhold til Xbox360 sin, men likevel mener jeg at dette er noe som er ganske så essensielt! Noen som vet om Sony har tenkt å implementere denne funksjonen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Rykte om at det skal komme i neste firmware....men ikke godt å vite. Men helt klart noe som burde vært der for lenge siden så det dukker nok opp snart. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ok. Hvor lenge er det sånn ca til neste oppdatering, kom det ikke nettopp en? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 er veldig usikker på dette, etter det jeg husker og ha lest noen steder er at Microsoft har tatt patent på "cross game chatting"...correct me if im wrong. Er dette sant så trur jeg ikke vi får dette på PS3 på en stund, men vet ikke jeg Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er rykter (noen sider man vanligvis kan stole har fått det garantert av kilder, som vanligvis er pålitelige) om at det skal komme i neste firmware, som visstnok skal komme denne/neste måned Kilde: http://www.thesixthaxis.com/2009/09/25/firmware-3-10-coming-soon/ Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper seriøst at det kommer snart. Å spille online på PS3en er en vits slik det er nå. Hvis den kilden er til å stole på så ser det hvertfall lovende ut Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ser ikke hvordan det å spille online nå på en ps3 er en vits. Syns det funker utmerket. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 I COD5 er det hverfall grusomt. Hvis folka mine allerede er på og spiller en match, så er det umulig for meg å joine deres party, kan bare sende invites til en og en person. Er altså umulig å få kontakt med partyet uten at de må avslutte matchen sin. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 http://kotaku.com/5381730/ps3-cross+game-chat-coming-in-next-firmware-update Såg denne posten på Kotaku, digg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå