Gå til innhold

Uncharted: Drake's Fortune

Anbefalte innlegg

Som relativt fersk ps3-eier, fikk jeg snusen i dette spillet ettersom oppfølgeren har fått mye oppmerksomhet den siste tida. Jeg kjøpte Platinum-utgaven på Lefdal, og syntes jeg fikk mye hygge for liten penge. Men så viste det seg at spillet henger seg i Chapter 4, i det jeg jeg skal gå inn en port etter en gunfight med 12-15 banditter. Jeg har prøvd å spille opp igjen Chapteret flere ganger, og prøvd å komme gjennom dette punktet ved flere måter, men med samme resultat hver gang. Jeg har til og med byttet spillet 2 ganger, uten at det har hatt noen betydning. Er det faktisk mulig at 3 forskjellige plater har den samme feilen her? Finnes det noen måte jeg kan lure meg videre på? Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du oppdatert PS3-systemet ditt til nyeste programvare? Det skal visstnok være noe galt med 3.0 som kan skape problemer i Uncharted, men dette er fikset i 3.0.1.

Jeg får for øyeblikket ikke sjekket det, kjerringa ser på håndball på tv :p

Jeg er riktignok ganske sikker på at jeg har nyeste programvare, for det første som skjedde når jeg fikk koblet opp boksen var at den lastet ned nyeste oppdatering. Dette er ca en måned siden, og det har vel ikke kommet ny siden da? Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Har du oppdatert PS3-systemet ditt til nyeste programvare? Det skal visstnok være noe galt med 3.0 som kan skape problemer i Uncharted, men dette er fikset i 3.0.1.

Jeg får for øyeblikket ikke sjekket det, kjerringa ser på håndball på tv :p

Jeg er riktignok ganske sikker på at jeg har nyeste programvare, for det første som skjedde når jeg fikk koblet opp boksen var at den lastet ned nyeste oppdatering. Dette er ca en måned siden, og det har vel ikke kommet ny siden da? Takk for svar! :)

2,5 uker siden 3.01 kom ut, 6,5 uker siden 3.0. Du oppdaterte nok litt etter 3.0 kom ut, hvilket fører til at Uncharted krasjer.

Lenke til kommentar

Det ser jammen ut til at dere har rett, jeg lastet ned nyeste programvare og da virket det. Jeg sjekket ikke det selv, fordi jeg regnet med det gikk automatisk ettersom det var det som skjedde første gangen. Jaja, mye tjas for lite problem, men det er vel egentlig værst for Lefdal som nå har fått tilbake to spill som DOA :p

Lenke til kommentar

De aller fleste oppdateringer vil kjøre automatisk, men er ikke alle som kreves, blant annet 3.01 så derfor må man sjekke selv en gang i blant. Ikke nødvendig vis man ikke har problemer selvsagt. Håper du liker resten av spillet også:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...