Gå til innhold

[PS3] Norwegian Assault Force

Anbefalte innlegg

Norwegian Assault Force (NAF) er en norsk PS3 klan.

Vi er i skrivende stund over ett år gammelt, og aktiviteten har gått litt opp og ned, særlig på forumet vårt. Men administrasjonen brygger på en del forbedringer, og i den forbindelse har vi bestemt oss for å satse litt ekstra på rekruttering nå framover. Derfor har jeg funnet fram til dette forumet for å invitere alle PS3-eiere som leter etter en klan til å få prøve dere i NAF. Inntaksravene vil være gangske lave en stund, ettersom vi vil prøve å etablere et aktivt samfunn av hyggelige folk så fort som mulig. Men vi har et krav; alle som vil ha en plass i NAF må kunne oppføre seg ordentlig.

Føler du at du har noe å gi så sjekk oss ut på NAForum.co.nr!

Vi snakkes!

Mer info:

Vi har visse spill som vi favoriserer, og som vi anbefaler våre medlemmer å skaffe seg, men akkurat nå har vi ingen krav til noen bestemte spill. Dette vil også si at vi ikke har planer om noen professionell konkurranse med "ladders" osv., men vi er alltid åpne for en god kamp mot andre klaner o.l.

Våre foretrukne spill:

Warhawk

Resistance 2

Call of Duty: MW

Call of Duty: WaW

Call of Duty: MW 2

Killzone 2

De fleste andre online spill blir også spilt av en eller flere i klanen.

Vi har 12 medlemmer i selve klanen, og 28 medlemmer på forumet.

Jeg er faktisk ikke medlem av klanen selv, ettersom jeg ikke har PS3, men jeg kjenner gutta som driver klanen, og jeg hjelper dem med webdesign og promoting.

Endret av Rebelzource
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...