Lavvodaddy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg spiller basket et sted i v. toten. Men det som plager meg er at jeg ikke har noe sted å spille, bare bak huset og det er ikke akkurat det beste stedet å spille. Så jeg lurte på om det er noen som spiller basketball rundt i vestre toten? og spiller dere på et lag eller har en brukbar utebane med asfalt som underlag? og er dere gode? ^^ Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sjekk rundt omkring om det finnes noen lag i området ditt. Spiller veldig mye basket selv, men bor i Haugesund. Spiller på lag og ser på meg selv som en god spiller. Lykke til! Lenke til kommentar
Sqw Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hei Zomged Du spelar vel på HABA? Spellar på Tysvær Magic, på U18 laget. Kva årsklasse spelar du i? Endret 22. januar 2010 av Sqw Lenke til kommentar
DoffyDJ Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jeg spiller basketball =P kul sport Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei Zomged Du spelar vel på HABA? Spellar på Tysvær Magic, på U18 laget. Kva årsklasse spelar du i? ha, så tøft Har vært ute me skade ei stond, men spille på herrelaget. Er 18 år. Lenke til kommentar
medlem-243806 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Spiller på Norges beste99/98 lag På Ullern:-) Basket ruler!!! Lenke til kommentar
Kristopher90 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Spiller basket! Sted: Bergen Lag: BSI/SiB studentidretten Noen som vet om noen butikker i Bergensområdet som selger basketutstyr, i all hovedsak sko? Skulle hatt meg noen nye, da de gamle er godt slitt. Kjøpte de i utlandet så er litt tungvint å få nye derfra. Frister med nyeste Nike Kobe skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå