TearJacK Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei 1. Oktober skulle de som hadde kjøpt alle DLC`ene til F3 få ett gratis Premium theme. noen som har fått det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, gjaldt sikkert bare for anarikaneraene... Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 forbannet være denne forskjellsbehandlingen til Microsoft Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) forbannet være denne forskjellsbehandlingen til Microsoft Sykt. Endret 3. oktober 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke sett så mye på det, men dere får det til å høres ut som om dere trodde dere fikk den helt automatisk. Sikker på at dere ikke må fysisk finne den fram i marketplace og laste den ned da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vel, når de sier selv at det er sånn vi får det. Hvorfor skal vi lete på egenhånd da, når ikke themet er ute på marketplace? Du kommer liksom her inn i diskusjon uten å vite engang hva vi nærmest snakker om. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er nok slik at den berre blir registrert som "already bought" eller noko slik. Mykje syting for noko som heilt sikkert ikkje er eit problem synest eg :-) Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 man skulle på en kode i mailen tror jeg Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som har fått kode tilsendt på mail? Jeg har ennå ikke fått noe. Har googlet litt men er ikke mye fornuftig å finne. Har sett en del andre i Europa som ikke har fått kode så kan hende dette gjelder kun for amerikanerne. Ikke noe stort problem men er litt irriterende at det skal være forskjell mellom Europa og USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå