Gå til innhold

Demo: Risen (PC)

Anbefalte innlegg

<_< Dette var dårlig. Prøvde bare 5 minutt så fikk jeg nok. Synest combaten var helt patetisk. Sloss mot dyra i starten og de oppførte seg alt annet enn som dyr. De drev og unnvek angrepene mine som de var kampsport utøvere! Blokkering var meningsløst tregt, man ble nødt å stå og blokkere før angrepet kom ellers hjalp det ikke(før angreps animasjonen startet). Beste måten å ta kverken på beista var faktisk å kaste slegga og heller bruke nevene. Da kunne man nemlig bare spamme museknappen og dyret hadde ikke sjans, så lenge du fikk inn første slag.

Nei dette var akkurat som Gothic 3 combat, dritt dårlig!

fyfaen, du suger å spille dette spillet. hadde ingen problemer her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hva jeg synes om dette spillet. Har prøvd fullversjonen i noen timer og det virker absolutt bra, men det mangler endel som en på en måte tar som en selvfølge i RPG/Eventyr spill. Når en tar quester får en ingen merke på kartet eller noe som tilsier hvor questet er. Så en må rote hvileløst rundt og håpe en treffer på rette person å snakke med, osv. I tillegg er treningsopplegget 30min ut i spillet for omfattende og tar alt for lang tid.

Lenke til kommentar

Typisk at Risen skulle komme samme helga som jeg må kjøre maraton på å skrive ex. phil-oppgave. Jeg ser på dette som den ultimate testen for min selvdisiplin. Wish me luck.

Ja ønsker deg lykke til. Sliter med samme problem selv også skjønner du. ;)

Likte demoen, så gleder meg til å prøve the real deal.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Litt usikker på hva jeg synes om dette spillet. Har prøvd fullversjonen i noen timer og det virker absolutt bra, men det mangler endel som en på en måte tar som en selvfølge i RPG/Eventyr spill. Når en tar quester får en ingen merke på kartet eller noe som tilsier hvor questet er. Så en må rote hvileløst rundt og håpe en treffer på rette person å snakke med, osv. I tillegg er treningsopplegget 30min ut i spillet for omfattende og tar alt for lang tid.

trykk på "L", velg din quest --> Quest map

Lenke til kommentar

Testet demoen en del i går. Virket veldig lovende. Manuset, om det er det rette uttrykket, virket litt svakt sammenliknet med feks Mass Effect. Men spillet ser velpolert ut og ser ut til å ha en solid dybde i crafting og kamp systemet. Samt en verden med mange hemmeligheter å oppdage.

Lenke til kommentar

5 min her helt klart ikke nok til å si noe om spillet nei. Kampene er foresten mer lik Gothic 2 enn 3 og personlig synes jeg der er mye mer interesangt med kamper som dette hvor man må konsentrere seg litt istedenfor å trykke vilt på museknappen.

Har kjøpt spillet og elsker det til tross for at det kan være litt vel vanskelig te tider

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...