VEH_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå kan du teste det ferskeste spillet fra Piranha Bytes. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fantastisk, gleder meg skikkelig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlig! Dette skal testes med en gang jeg kommer hjem fra jobb i kveld. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 ingen demo til 360? vedlig lyst å teste risen men pc'en er "litt" utdattert Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 ingen demo til 360? vedlig lyst å teste risen men pc'en er "litt" utdattert Etter at de mistet Gothic-serien har tyske Piranha Bytes jobbet med rollespillet Risen, og i dag slippes det i Norge til PC og Xbox 360. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva har det med spørsmålet hans å gjøre? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Agh, sånt skjer når man er på jobb og ikke rekker å lese nøye! Leste det som om demoen kom på PC og 360 i dag. Sorry mac, my mistake! Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Anbefales, har bare spillt spillet 2-3 timer, men førsteinntrykket er STEINBRA! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Deilig med en demo da jeg sitter her og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av dette spillet på neste lønning. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sliter litt med å kjøre dette på en C2D E6850 @ 3.9Ghz, 8GB ram og et 275 GTX ... Lenke til kommentar
Carahir Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Spillet er helt overlegent så langt. Masse kos i høstmørket Spiller på en C2D E6850@Stock, 4GB Ram og en 8800 GTX med settings på High uten problemer så du må ha noen gremlins i boksen din cappy Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 nettop sitti og spilt i rundt 30 min...så døde jeg så jeg orka ikke mere, hehe. Er litt kjipt siden jeg spiller på det laveste og det lagger sinsykt virker som et utrolig bra spill da...hadde vært fint om de hadde sluppet en demo på 360 også Lenke til kommentar
Lassie_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sitter å installerer akkurat nå. Gleder meg til å se hvordan demoen er. Har hatt lyst på dette spillet lenge nå så det blir vel innkjøp snart kanskje. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Får vel laste ned og prøve da. Har stor tro på dette spillet. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hahahah, tenkte at "nææh, de slipper vel ikke demo med en gang, og vil jo få testet det i høstferien", så kjøpte det like godt i dag jeg xP Får håpe jeg ikke angrer på det! Gleder meg til i kveld, når jeg får tid til å teste det =D=D Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Syns fortsatt det er rart at Absoluttspill og Gamezone ikke selger Risen før den 10. rocktober? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjøpt spillet men download link fungerer fortsatt ikke, noen som opplever det samme. Kjenner jeg begynner å bli varm nå, spesielt når jeg akkurat så at de solgte spillet for 349 på gamer butikken. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 <_< Dette var dårlig. Prøvde bare 5 minutt så fikk jeg nok. Synest combaten var helt patetisk. Sloss mot dyra i starten og de oppførte seg alt annet enn som dyr. De drev og unnvek angrepene mine som de var kampsport utøvere! Blokkering var meningsløst tregt, man ble nødt å stå og blokkere før angrepet kom ellers hjalp det ikke(før angreps animasjonen startet). Beste måten å ta kverken på beista var faktisk å kaste slegga og heller bruke nevene. Da kunne man nemlig bare spamme museknappen og dyret hadde ikke sjans, så lenge du fikk inn første slag. Nei dette var akkurat som Gothic 3 combat, dritt dårlig! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Spillet er bra, har spilt den siden 29/9. Er fakting hekta. Ser fjøsnisse winer på spill han prøver 5 min. Slå ned monter funker ikke etter kommet ut "start området" Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 <_< Dette var dårlig. Prøvde bare 5 minutt så fikk jeg nok. Synest combaten var helt patetisk. Sloss mot dyra i starten og de oppførte seg alt annet enn som dyr. De drev og unnvek angrepene mine som de var kampsport utøvere! Blokkering var meningsløst tregt, man ble nødt å stå og blokkere før angrepet kom ellers hjalp det ikke(før angreps animasjonen startet). Beste måten å ta kverken på beista var faktisk å kaste slegga og heller bruke nevene. Da kunne man nemlig bare spamme museknappen og dyret hadde ikke sjans, så lenge du fikk inn første slag. Nei dette var akkurat som Gothic 3 combat, dritt dårlig! Du har en lang karriere som spillanmelder foran deg. Du hadde vært et naturtalent for PC Gamer. Hører de også anmeldte spill etter å bare ha spilt deler av tutorialen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå