Joachim_F Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Grøsserspillet Hydrophobia blir episodebasert XBLA-spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Spennende! Vann er undervurdert etter min mening, og det burde bli brukt i flere spillsammenhenger, enn kun som noe estetisk å se på. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 dette virker utrolig intresant...ser fram til at dette kommer...noen som vet når dette kommer? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette kan faktisk bli skikkelig stilig =D Vet dere noe om hvor mye det vil koste? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Av en eller annen grunn minner dette meg litt om Cryostasis (PC). Lenke til kommentar
rzr_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har fulgt med på Hydrophobia i over et år. Gleder meg virkelig at det skal slippes i slutten av denne måneden, men jeg liker ikke at det skal være episodebasert og bli sluppet over XBLA. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er vel ikke så ofte vann har en så sentral rolle i et spill, så får nå teste trial-versjonen (som jeg regner med vil komme) og se om det er noe. Kan faktisk ikke huske ètt spill hvor vannet har en fysikk som er en sentral del av gameplayet over lengre tid.. (vannskuter-delen i Uncharted er det eneste jeg kan komme på) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette virker jo veldig interessant. Ser frem til å lese anmeldeser når det kommer og å teste trial-versjonen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Godt å se at det blir noe ut av dette. Tror det er over 2 år siden deres vann-teknologi ble offentliggjort. Spennende! Vann er undervurdert etter min mening, og det burde bli brukt i flere spillsammenhenger, enn kun som noe estetisk å se på. Problemet ligger i at teknologien her ikke er helt god ennå. Mye har med fysikk å gjøre. Kanskje dette kan bli et springbrett (ikke planlagt pun). Det er vel ikke så ofte vann har en så sentral rolle i et spill, så får nå teste trial-versjonen (som jeg regner med vil komme) og se om det er noe. Kan faktisk ikke huske ètt spill hvor vannet har en fysikk som er en sentral del av gameplayet over lengre tid.. (vannskuter-delen i Uncharted er det eneste jeg kan komme på) Du har tydeligvis ikke spilt Waverace på N64 og Gamecube. Det siste på Gamecube, Bluestorm, var et helt genialt spill. Mest autentiske vannet i noen spill til nå. Endret 5. oktober 2009 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå